    From: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING Bank Slaski - przestrzegam
    Date: Fri, 06 Apr 2007 23:04:10 +0200

    Dnia 2007-04-06 22:28, Chris stwierdził, że:

    > Więc wyobraź sobie, że to lekarz potraktował Cię tak, jak bank, a Twoje
    > protesty skwitował podobnym stwierdzeniem.

    Znaczy się co? Nie nazwał choroby po imieniu i odmówił podania co to jest?

    > Czy pogodziłbyś się z jego twierdzeniem że to Ty ponosisz całą winę za
    > wszystkie negatywne konsekwencje terapii?

    Jakby mi napisał na kartce "proszę nie jeść pierogów" a ja bym je jadł,
    to pretensji bym do lekarza nie miał.

    > Albo gdyby ktoś zapłacił Ci fałszywymi banknotami, to też uznałbyś, że
    > to jest wyłącznie Twoja wina, bo mogłeś testerem dokładnie sprawdzić
    > każdy banknot?

    Nie, bo to oszustwo i podchodzi pod kk. Bank wydając kartę nie oszukał Cię.

    > Przecież tutaj mamy dokładnie taką samą sytuację:

    Interesujące...

    > Bank prawie na siłę wciska karty kredytowe ludziom, którzy nie mają

    "Weź pan kartę, albo za rogiem czeka Grisza z Saszą"? Zmuszono cię do
    podpisania umowy? Cóż, jak nie potrafi się z czegoś korzystać, to się po
    prostu nie korzysta. To tak, jakbyś miał pretensje do producentów aut,
    że robią takie mające 1000KM a ty jadąc nim 400km/h wpadłeś na drzewo.

    > pojęcia o zasadach ich użytkowania, przy pomocy reklam wyrabia u nich
    > błędne przekonanie o zaletach karty, a potem ich strzyże korzystając z
    > ich nieświadomości.

    Oczywiście, kk ma kilka zalet, ale trzeba umieć z niej korzystać. Trzeba
    też wyedukować się w zakresie umiejętności czytania.

    > Przecież według tego samego schematu działa każdy oszust!

    Z całym szacunkiem - nie masz pojęcia o czym piszesz.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl