  • Data: 2007-09-28 12:03:39
    Temat: Re: III filar - gdzie?
    Od: Piotr <p...@R...com> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:
    > W drugim przypadku - to nie ma większego znaczenia. Ubezpieczenie na
    > życie połączone z oszczędzaniem to IMHO kiepski mariaż, a czy to będzie
    > źle w ING, czy w CU, to niewielka różnica...

    Ja mam to drugie, dla przyszłej żony chciałem samo oszczędzanie.
    Ale właśnie nie zgodzę się z Tobą. Robiłem w ING symulacje obydwu
    produktów i okazało się że różnica jest niewielka: 20lat, składka 350zł,
    suma ubezp. 100 albo 150 kPLN --> 17000zł różnicy w środkach.
    Przedstawicielka sama była zdziwiona że tak niewiele.

    Sedno mojego pytania było jednak takie, czy jest przesłanka aby
    ubezpieczać się w 2 oddzielnych firmach zamiast w jednej...

    pozdrawiam