  • 11. Data: 2009-09-16 23:04:34
    Temat: Re: Hop hop zlotko i srebro-luby
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "fatso" <f...@n...com> wrote in message
    news:wMbsm.148153$LX3.16268@newsfe17.ams2...
> [...]
    >>> http://uk.finance.yahoo.com/echarts?s=GAL.L#chart30:
    symbol=gal.l;range=my;indicator=volume;charttype=lin
    e;crosshair=cross;ohlcvalues=0;logscale=off;source=u
    ndefined

    > ja widze ten wykres jako klasyczny Pennant(flag formation).
    > ma kij i powiewa na wietrze a ruchy flagi to wypadkowa slabych rak co
    > wychodza z akcji i mocnych, co wchodza w nie.
    > Mysle, ze jutro amplituda falowania sie bedzie zaciesniac a w piatek
    > wyskoczy w gore nastepny maszt dla nowej flagi.
    >
    > fatso

    tyle ze wszedles nieco za pózno....
    11c kanadyjskich to jakies 6,3 pena chyba wiec ponizej twojego sredniego
    longa za 6,81 pen... wiec narazie nie ma sie czym podniecac. tak BTW zloto w
    USD jest teraz na All time high... jakby nie patrzec...

    No zobaczymy jak to Ci pójdzie. Jak patrze na yahoo financials to ten papier
    wydaje sie lekkim "krzakiem".
    Swoja droga skoro Ty porzucasz to co robisz od dawna ( srebro w metalu) na
    rzecz papierowego chlamu tzn chyba przesilenie blisko :).

    george

  • 12. Data: 2009-09-17 00:50:54
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:
> [...]
    > Swoja droga skoro Ty porzucasz to co robisz od dawna ( srebro w metalu) na
    > rzecz papierowego chlamu tzn chyba przesilenie blisko :).

    Spac nie moge(odespalem wrazenia po poludniu) dlatego odpisuje w srodku
    nocy.
    Ta firma nazywala sie kiedys Eurogold czy jakos tak i mnie by nigdy na
    mysl nie przyszlo
    aby inwestowac w cos takiego. Zloto- w Europie? Chyba 2 tys lat temu ale
    nie dzis.
    Tymczasem oni juz produkuja 1 tys uncji miesiecznie a maja licencje na
    podobno 180 mil kwadratowych
    Irlandii Pln w hrabstwie Omagh, siedza potencjalnie na nawet 1 milionie
    uncji zlota.
    Swoje zloto usilowali sprzedawac jako irlandzka bizuterie poprzez Tesco-
    ale to im nie wychodzi.
    Tutaj mowia, ze powinni trzaskac zlote blaszki i je sprzedawac w banku,
    z rzadowa pieczecia. Zreszta cena zlota
    tak w gore ze wkrotce beda im to zloto wyrywac z maszyny. Rzecz bowiem w
    tym, ze zloto
    jest ale dawniej nie oplacilo sie go wydobywac. Teraz juz tak, ale to
    kosztuje bo potrzebne
    sa nowe technologie i maszyny. Ciekawe, nieprawda?

    Sprawdzilem na koncie- mam faktycznie 115 tys akcji i srednia jest
    6.81p- jakzes mi to wyliczyl?
    Chyba sie nie wlamujesz na moje konto aby podejrzec sekrety? Nie warto
    bo 1/ to jest konto SIPP,
    z niego nie da sie wyrwac ani pena , nawet ja nie moge a tylko mi z
    niego placa rente. 2/ Ja i tak zawsze pisze prawde.

    Jak pisalem, to czysta spekulacja dla mnie ale pouczajaca. 200-300%
    zysku juz stracilem bo wszedlem za pozno.
    Nie bede tam dlugo siedzial, wyjde gdy zarobie. Pewnie 13-14p to
    optimum, pozniej juz moga sie zaczac schody.
    pozdrawiam

    fatso

  • 13. Data: 2009-09-17 01:07:44
    Od: fatso <f...@n...com>

    > ... ja z zyczliwoscia a Ty mnie we mnie radosnie poniedzialkowym chlebem?

    marfi- kobiety nie bij nawet kwiatem a mezczyznie paranoikowi nie mierz
    dlugosci
    jego chuja, skoro on go i tak juz nie widzi spod faldow swojego brzucha.
    No ale skoro to bylo zyczliwie to wybaczam laskawie.

    fatso

  • 14. Data: 2009-09-17 07:50:43
    Od: "george" <g...@v...pl>

> [...]
    > juz stracilem bo wszedlem za pozno.
    > Nie bede tam dlugo siedzial, wyjde gdy zarobie. Pewnie 13-14p to optimum,

    spoko fatso, dobry spekulacyjny plan (tylko sie go trzymac),
    a dane do wyliczen sredniej ceny podales sam pare postów wyzej :)

    george

  • 15. Data: 2009-09-17 08:19:53
    Od: fatso <f...@n...com>

    george wrote:

    > spoko fatso, dobry spekulacyjny plan (tylko sie go trzymac),
    > a dane do wyliczen sredniej ceny podales sam pare postów wyzej :)
    >
    > george
    OK, na LSE jestesmy 10% do tylu co normalne skoro wczoraj byl skok 120%
    ale na rynku Plus( GAL.GB) jestesmy 10% do przodu.
    Bez watpienia arbitrazerzy te sprawy wyrownaja

  • 16. Data: 2009-09-17 09:02:36
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:

    > OK, na LSE jestesmy 10% do tylu co normalne skoro wczoraj byl skok 120%
    > ale na rynku Plus( GAL.GB) jestesmy 10% do przodu.
    > Bez watpienia arbitrazerzy te sprawy wyrownaja

    dokupilem 15K tego zlotka GAL w ziemi i juz sie pniemy do gory.
    Dzisiaj wielka prezentacja kopalni zlota w londynskim City.
    Trwa juz pol godziny.

    jesli ktos z panstwa jest zainteresowany zlotem w ziemi, nie tylko moim
    psem irlandzkim ale w calym swiecie, to tam prosze szukac:
    http://minesite.com/

    fatso

  • 17. Data: 2009-09-17 16:40:03
    Od: fatso <f...@n...com>

> [...]
    >
    > jesli ktos z panstwa jest zainteresowany zlotem w ziemi, nie tylko moim
    > psem irlandzkim ale w calym swiecie, to tam prosze szukac:

    podaje ciekawym obserwatorom: GAL dzisiaj spadal a ja dokupilem zloto w
    ziemi.
    Ostatni handeles na LSE jest moj(K20 GAL w ostatniej minucie po 5.75p.).
    W sumie mam juz moja max pozycje 200K, nieco powyzej 6p srednia.
    To jest 1 promil kopalni zlota! (liczba calkowita akcji 190 Mil)
    Tak wiec nie wiadomo czy jestem Ksiaze czy Zebrak, to sie moze okazac po tym
    jak poszla prezentacja dla City Gornictwa swiatowego dzisiaj( wegiel tez
    ale Bogdanki tam nie ma, szkoda).

    fatso

  • 18. Data: 2009-09-17 17:00:12
    Temat: Warto kupowac GAL w Toronto bo taniej
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:

> [...]
    > po tym
    > jak poszla prezentacja dla City Gornictwa swiatowego dzisiaj( wegiel

    najnowsze wiesci sa chyba dobre. Jutro w gore!
    Podaje za minesite dzis wieczorem:

    fatso

    September 17, 2009

    Another Packed Out Minesite Forum Gives Clear Indication That
    The Market For Junior Miners In London Has Recovered Its Poise

    By Alastair Ford

    "Next time", said Colin Bird of Jubilee Platinum
    <companies/comp_single/company/jubilee-platinum-plc.
    html>,
    "you'll have to hire the Albert Hall". Yes, as the City
    re-awoke from the supposed slumbers of summer, and got to
    thinking again of the seasonal autumn business of making more
    money, they came in droves to our 61st Minesite forum, packing
    out Armourers' Hall, squeezing in at the back, and spilling
    out into the hallway. For a moment or two, they were even
    turning latecomers away downstairs. But given that serial
    mining entrepreneur Willie McLucas - a man whose rosy physique
    suggests that in all probability he's past the first flush of
    youth - managed to slip through this supposed security cordon,
    enforcement can't have been that strict.

    Roland Phelps from Galantas Gold
    <companies/comp_single/company/galantas-gold-corp.ht
    ml>kicked off the
    proceedings, outlining how, in spite of some heavy capital constraints,
    Galantas is hopeful of moving towards a resource base of over a million
    ounces. That sort of resource in the ground sure would act as a nice
    support to the company's production in Ireland, which is currently
    fairly small, but which, suggests Roland, might grow fairly rapidly,
    given a fair wind. Certainly, it's a nice time to be around in gold, as
    more than one of our speakers suggested. In that context, Roland fielded
    more than one question regarding Galantas's jewellery range of branded
    Irish gold. The jewellery market isn't that great at the moment, though,
    he said, precisely because prices are so high, and people are still
    suffering from the fall-out of the credit crunch. However, Galantas's
    products, which sell over the internet, are ideally targeted at an Irish
    American market that Roland estimated to comprise tens of millions of
    people.

  • 19. Data: 2009-09-17 20:17:21
    Od: Zbyszek <zbign@naserwerze_o2.pl>

    Dnia 16-09-2009 o 09:35:19 fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Au $1018 tr oz gdy te slowa pisze.
    > Ag- $ 17.3
    >
    > Oba wykresy robia wlasnie "kobre"
    >
    > Co sie dzieje?

    może robia /\/\

    > Mowi sie, ze Goldman Sachs i JP Morgan zajely potezne krotkie pozycje
    > w ub.tygodniu- kontrakty opiewaly na kolosalne ilosci zlota.

    gdyby to była prawda, to obawiałbym sie o grajacych przeciwko.

    Z.

  • 20. Data: 2009-09-17 22:38:50
    Od: fatso <f...@n...com>

    Zbyszek wrote:

    > gdyby to była prawda, to obawiałbym sie o grajacych przeciwko.
    >
    > Z.

    Nie obawiaj sie. Jesli to Chinczyk to ma oparcie o 2 tryliony dolarow
    zgromadzone
    w sovereign funds Panstwa Srodka.