    From: "Marcin Janusz" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Hipoteczny. Nudny temat - waluta czy PLN?
    Date: Fri, 16 Jul 2004 12:46:59 +0200
    Sender: g...@p...onet.pl@czuby.resetnet.pl

    > Witam,
    > stopy w górę, złotówka się umacnia, czy nie waro teraz brać
    > hipotecznego w np. frankach (itp)? Czy wg was to krótkotrwała
    > tendencja i nadal najkorzystniej jest brać kredyt w PLN?

    Ryzyko walutowe kontra większe oprocentowanie PLN - zawsze
    wybieraj to drugi i spokojny sen.

    Nie chce mi się tego opisywać, bo już było setki razy, ale weź
    pod uwagę fakt, że jeśli wzrośnie Ci oprocentowanie na PLN,
    to płacisz więcej ODSETEK... jeśli wzrośnie Ci kurs, to płacisz
    więcej KAPITAŁU I ODSETEK... jeśli chcesz spekulować
    - to przeznacz część kasy na ten cel, a nie rób tego na
    "zablokowanej hipotece"

    pzdr
    mj