    From: "camokiller" <c...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Hazard w necie?
    Date: Mon, 28 Jan 2002 11:17:01 +0100

    "Sebak" <s...@y...com> wrote in message
    news:002301c1a7da$ba5ef920$6b00000a@ecard.pl...

    > co za bzdura?
    > nie ma takich przepisow.

    Tak, to zajrzyj sobie do prawa dewizowego, czy innego podobnego przepisu.
    Tak samo jak teoretycznie nie możesz posiadać konta w zagranicznym banku,
    tak samo nie możesz grać w gry hazardowe. Tak było przynajmniej do
    niedawna(nie wiem czy coś się nie zmieniło).
    Państwo nie lubi konkurencji. Takie Lotto to czysty zysk ze 1,20zł za
    zakład do Państwa trafia 0,20 na kulturę fizyczną czy inny grzyb, ze
    złotówki która zostaje, tylko 50% idzie na wygrane, 4x% to kolejny
    podatek(gdzie x to chyba 5 lub 7). Z pozostałej prowizji utrzymuje się
    totalizator.
    Zobacz co by się teraz działo jakby wszyscy zaczęli przez internet grać, w
    jakieś zagraniczne lotki bo tam są mniejsze podatki, a i wygrane znacznie
    większe.
    Odpowiedni przepis to chyba na pewno istnieje, a że jest on martwy to już
    inna historia.

    Kamil
    c...@h...pl