  • Data: 2017-12-10 23:17:26
    Temat: Re: Halo, czy pisze z nami milioner?
    Od: t...@p...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 grudnia 2017 16:48:51 UTC+1 użytkownik jg napisał:

    > https://bitinfo.pl/kopanie-bitcoinow/
    >
    > --
    > jg

    czytałem ostatnio że jakiś świr chciał okup 5 bitcoinów
    za nie podkładanie bomby pod dyskotekę
    i że dziennikarze przeliczyli te 5 bitcoinów na 78.000zł

    czyżby 1 BTC był warty 15.600zł?!
    jak się nazywa bitcoinowi odpowiednik 1 grosza?!
    taki jeden "bitcoinogrosz" wart jest 156 złotych?!
    To możliwe?!

    ostatnio na pyszne.pl widziałem że jakaś pizzeria akceptuje
    płatność w bitcoinach. Jak to wygląda w praktyce?!
    Za taką pizzę płaci się UŁAMKAMI "bitcoinogrosza"?!