    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Hakerzy okradają konta Inteligo
    Date: Wed, 18 Apr 2007 17:28:40 +0200

    p...@w...pl napisał(a) w wiadomości:

    > Inteligo musiało mieć coś na sumieniu
    >skoro natychmiast oddało jej pieniądze. Ja wożę się bez skutku z moją
    >reklamacją kartową od września (

    Nic nie musiało mieć na sumieniu. Po prostu chodzi o wizerunek banku
    dla maluczkich. Banki wolą dać kasę klientowi (a więc de facto oddać
    złodziejom) niż rzetelnie współpracować choćby z Policją. Ale nic
    dziwnego skoro "dziennikarz" podaje jako news informację w stylu
    "okradziono bank" albo "okradziono konto bankowe" (i jescze do tego
    "hakerzy"...). I nie sposób wytłumaczyć, że nie haker okradł bank ale
    złodziej okradł klienta, częto przy gorliwej współpracy tegoż.

    Arek