  • 1. Data: 2006-06-27 12:46:58
    Temat: Haker ukradł z konta 650 tys. zł, bank umywa ręce
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    ktoś wie jaki to bank jest taki bezpieczny?
    http://fakty.interia.pl/news?inf=764377

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 2. Data: 2006-06-27 13:56:43
    Temat: Re: Haker ukradł z konta 650 tys. zł, bank umywa ręce
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "sumi" <T...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ktoś wie jaki to bank jest taki bezpieczny?
    > http://fakty.interia.pl/news?inf=764377

    No to pewnie jeden z tych bez haseł jednorazowych.
    Jakie jeszcze zostały? Kredyt Bank? ....

    Miroo

  • 3. Data: 2006-06-27 14:50:33
    Od: Akkon <g...@g...pl>

    Najbardziej rozbawiło mnie następujące stwierdzenie:

    > Jak na razie udało się ustalić, że pieniądze trafiły na kilka założonych wcześniej
    kont

    Do tego przecież wcale nie potrzeba policji i śledztwa. Wystarczy
    obejrzeć sobie historię rachunku.

    Poza tym absolutnie zero jakichkolwiek szczegółów w tym artykule.

  • 4. Data: 2006-06-27 15:10:16
    Od: Maciek M73 <m...@w...pl>

    sumi napisał(a):
    > ktoś wie jaki to bank jest taki bezpieczny?
    > http://fakty.interia.pl/news?inf=764377

    ludzie na firmowych komputerach instalują wszystko co popadnie, oglądają
    różne dziwne strony a później dziwią się ze im pieniądze giną.

    --
    Pozdrawiam Maciek M73
    Zdjecia: http://www.maciekm73.prv.pl/

  • 5. Data: 2006-06-27 15:11:42
    Od: Cyneq <c...@n...com>

    sumi napisał(a):
    > ktoś wie jaki to bank jest taki bezpieczny?
    > http://fakty.interia.pl/news?inf=764377

    Chyba nie o bank chodzi.
    Skoro koleś zainstalował jakieś cudeńko na kompie z którego ktoś robił
    operacje, to nic dziwnego.
    Przecież sieć Novell też jest bardzo bezpieczna, a ja podkładając
    banalny programik na komputerze nauczycielki dostałem hasło supervisora
    i to jeszcze w liceum.
    Chodziło o to, że user myśli że prowadzi dialog z witryną internetową a
    prowadzi go z moim programem ;)
    Proste, skuteczne.
    Hasła jednorazowe nie pomogą. Może pomóc tylko token pytanie-odpowiedź.

    --
    Cyneq

  • 6. Data: 2006-06-27 15:24:25
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Cyneq" wrote in message > sumi napisał(a):

    > Chyba nie o bank chodzi.
    > Skoro koleś zainstalował jakieś cudeńko na kompie z którego ktoś robił
    > operacje, to nic dziwnego.

    no własnie i tutaj jest ten problem
    bo przecież do banku się nie włamali tylko weszli normalnie logując się
    więc bank umywa ręce
    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 7. Data: 2006-06-27 15:30:40
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:e7rhmh$2l5$1@atlantis.news.tpi.pl, *Cyneq* wrote:

    > Hasła jednorazowe nie pomogą. Może pomóc tylko token
    > pytanie-odpowiedź.

    Albo smsowe - bo najpierw musi jeszcze zwinac komore (token tez moze).

    --
    darnok

  • 8. Data: 2006-06-27 15:40:00
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Cyneq" <c...@n...com> napisał w wiadomości

    > Chodziło o to, że user myśli że prowadzi dialog z witryną internetową a
    > prowadzi go z moim programem ;)
    > Proste, skuteczne.
    > Hasła jednorazowe nie pomogą. Może pomóc tylko token pytanie-odpowiedź.

    Ale z ciebie haker :))
    Mozesz zdobyc ID , mozesz zdobyc haslo .
    Ciekawy jestem w jaki sposob dokonasz "celowego przelewu " na wskazane
    przez ciebie konto nie posiadajac hasla jednorazowego ??

    Podrzucasz key logera , koles wpisuje przelew i podaje haslo jednorazowe .
    Przejmujesz jedno haslo .

    Tylko ciekawe jak zrobisz zeby w czasie rzeczywistym po wykonaniu transakcji
    ktorej nie ma .
    System zrobil takie saldo jakie byc powinno .
    Ja osobiscie zawsze po jakims przelewie sprawdzam czy zmienilo sie saldo
    wchodzac takze w historie transakcji .

    Hasla jednorazowe sa bardzo skuteczna metoda zabezpieczenia .

    a: nie sa przechowywane w kompie
    b: wykorzystany numerek nie jest juz wazny

    Jacek

  • 9. Data: 2006-06-27 16:06:19
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Proste, skuteczne.
    > Hasła jednorazowe nie pomogą. Może pomóc tylko token pytanie-odpowiedź.
    >
    > --

    Z ciebie haker jak z koziej .....
    Jak już przechwycisz to hasło to co z nim zrobisz - założysz nowy przelew,
    czy zapłacisz komuś rachunki ?

    Tomek

  • 10. Data: 2006-06-27 17:37:15
    Temat: Re: Haker ukrad