  • 11. Data: 2006-06-27 19:17:43
    Temat: Re: Haker ukradł z konta 650 tys. zł, bank umywa ręce
    Od: m <...@...org>

    A jak zmusisz odbiorcę żeby uruchomił konia trojańskiego ? W
    szczególności nie widzę sposobu jeśli on stale używa konta xp z
    ograniczeniami.

  • 12. Data: 2006-06-27 19:52:57
    Od: ...@...c

    Dnia Tue, 27 Jun 2006 14:46:58 +0200, sumi napisał(a):

    > ktoś wie jaki to bank jest taki bezpieczny?
    > http://fakty.interia.pl/news?inf=764377

    A powiedz no, na jakiej podstawie bank ma czuć się wynny? Jak ci wypłaci
    pracodwaca kasę gotówką i wsadzisz je do portfela który mi ukradną to tez
    oczykujesz od pracodawcy że ci da drugi raz?

    --
    pozdrawiam,

  • 13. Data: 2006-06-27 19:55:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Tomek" <b...@o...pl> writes:

    > Z ciebie haker jak z koziej .....
    > Jak już przechwycisz to hasło to co z nim zrobisz - założysz nowy przelew,
    > czy zapłacisz komuś rachunki ?

    Dlatego takie rzeczy robia skrypty - a haslo jest wykorzystywane we
    wlasciwy sposob.

    BTW: duzo latwiej to zrobic niz bawic sie w jakies logowania.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2006-06-27 20:15:51
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    <...@...c> wrote in message

    > A powiedz no, na jakiej podstawie bank ma czuć się wynny? Jak ci wypłaci
    > pracodwaca kasę gotówką i wsadzisz je do portfela który mi ukradną to tez
    > oczykujesz od pracodawcy że ci da drugi raz?

    mi nie chodzi na jakiej podstawie bank ma się czuć winny, bo winny jest
    raczej właściciel komputera
    ale o to z którego banku można kasę wyprowadzić mając tylko login i hasło do
    konta ,
    który nie stosuje haseł jednorazowych,tokenów,smsów itp
    czy jest taki bank u nas, że wystarczy mieć hasło i login i już??
    aż straaaaach się bać

    Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 15. Data: 2006-06-27 20:17:44
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    On 2006-06-27, sumi <T...@p...onet.pl> wrote:
    > który nie stosuje haseł jednorazowych,tokenów,smsów itp
    > czy jest taki bank u nas, że wystarczy mieć hasło i login i już??
    > aż straaaaach się bać

    Kiedys tak w citi bylo - nie wiem jak obecnie

  • 16. Data: 2006-06-27 21:17:57
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > wybraÄ&#65533; bank, ktĂłry umoĹźliwiÄ&#65533; korzystanie z listy tanĂłw, tzn.
    listy haseĹ&#65533;
    > jednorazowych. na zachodzie standard. bez tego ani rusz. liasta nie jest na
    > kompie, takĹźe hacker jeynie sobie rachunek moĹźe pooglÄ&#65533;daÄ&#65533;, ale
    nic przelaÄ&#65533;
    > bez podania hasĹ&#65533;a jednorazowego.
    >
    > /afaik

    Masz chyba jakies slabe dane, bo na zachodzie jeszcze nie spotkalem sie z
    haslami jednorazowymi, czy kodami sms! Jedynie stale hasla ;/

    HSBC UK - zero zabezpieczen.
    HSBC USA - zero zabezpieczen.
    CitiBank USA - zero zabezpieczen.
    Washington Mutual - zero zabezpieczen.
    PSFCU - zero zabezpieczen.
    Bank of New York - zero zabezpieczen.
    Chase Manhattan Bank - zero zabezpieczen.

  • 17. Data: 2006-06-27 21:48:58
    Od: zbihniew <z...@a...me>

    Użytkownik Tomasz Roskal napisał:

    > Kiedys tak w citi bylo - nie wiem jak obecnie

    Na początku tego roku, jak stamtąd uciekałem, było w ING. Tzn. do samych
    przelewów było drugie hasło, które wpisywało się w formularzu będącym
    jakimś okienkiem w Javie. Niemniej znajomość loginu i dwóch haseł
    wystarczyła do jakichkolwiek operacji - owszem, wygodne w podróży było ;]

  • 18. Data: 2006-06-27 21:59:37
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    > który nie stosuje haseł jednorazowych,tokenów,smsów itp
    > czy jest taki bank u nas, że wystarczy mieć hasło i login i już??

    np. Millennium

    pozdr.
    Jgor

  • 19. Data: 2006-06-27 22:36:06
    Od: "d_v_d" <d...@v...pl>

> [...]
    > konta ,
    > który nie stosuje haseł jednorazowych,tokenów,smsów itp

    Jest taki i nazywa się Polbank EFG. Ma 2 stałe hasła, bez żadnych
    list haseł jednorazowych, bez tokenów czy kodów SMS. Jest to
    najgorzej zabezpieczony bank w Polsce!

  • 20. Data: 2006-06-27 22:40:22
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "d_v_d" wrote in message

    >Jest taki i nazywa się Polbank EFG. Ma 2 stałe hasła, bez żadnych
    >list haseł jednorazowych, bez tokenów czy kodów SMS. Jest to
    >najgorzej zabezpieczony bank w Polsce!

    no to gratuluję odwagi wszystkim klientom tego banku
    i innych wymienionych wcześniej banków
    Mirek
    http://kredytbankowy.com