  • 21. Data: 2014-03-23 20:00:28
    Temat: Re: Gubię kartę i...
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-03-23 13:04, dddddddd pisze:

    > to jak można użyć karty bez CVV ?

    Tysiąc prób.
    Statystycznie wyjdzie mniej.

  • 22. Data: 2014-03-23 20:08:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-03-23 19:25, wiktor pisze:

    > Nie wiem, czy są wprowadzone jakieś zabezpieczenia pod
    > tym kątem, czyli blokowanie karty po, na przykład, trzech nieudanych
    > próbach autoryzacji karty, gdy tylko kod CVV się pomiędzy tymi próbami
    > zmienia i nadal nie zgadza.

    W zeszłym roku pomyłkowo wpisałem do szablonu
    dane z innej karty a CVV z innej i dopiero po kilku próbach
    się zorientowałem, że wpisuję błędne dane.
    Przyjął poprawny CVV w piątej czy szóstej próbie.
    (Millennium)

  • 23. Data: 2014-03-23 23:51:21
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    S <a...@w...pl> w wiadomości news:lgmqk4$63g$1@node1.news.atman.pl
    napisał(a):
    > Podobno MC zawsze online.
    Nie, jak już MarcinF napisał to zależy od banku i centrum
    rozliczeniowego.

    > W moim przypadku MC z Getina w Netto zawsze online, VC z Citi zawsze
    > offline.
    A u mnie MC z PeKaO SA online, zaś MC z Synca nawet z użyciem chipa
    potrafi pójść offline.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 24. Data: 2014-03-24 00:34:18
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 23.03.2014 o 16:51 S <a...@w...pl> pisze:

    > Niestety się mylisz. Proponuję, byś potestował. Najlepiej debetowy
    > Mastercard.
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/1914956/koniec-szybkich-pl
    atnosci-zblizeniowych-terminal-bedzie-laczyc-sie-ban
    kiem/

    Nie mylę się. Pracuję w tym bagienku :)
    To co podlinkowałeś to tekst mówiący o rekomendacji.
    A wiesz co z rekomendacją można zrobić :)

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef

  • 25. Data: 2014-03-24 06:47:07
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-03-24 00:34, Joossef pisze:
    > Nie mylę się. Pracuję w tym bagienku :)
    > To co podlinkowałeś to tekst mówiący o rekomendacji.
    > A wiesz co z rekomendacją można zrobić :)

    Tak, wiem ile czekam gdy płacę zbliżeniowo Visą Citi, a ile płacą tak
    samo MC z Getina. No ale skoro wiesz lepiej... Może kiedyś postanowisz
    użyć jednak karty i się przekonać? Ewentualnie spróbuj użyć google -
    powinieneś dość szybko znaleźć informację, iż nie każda karta
    zbliżeniowa pozwala na transakcje offline.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2014-03-24 09:46:41
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Joossef" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > Zbliżeniowo, ponizej 50zł, zawsze offline. Na tym polega idea pypassów.

    Jeśli taka jest idea paypassów to musiał ją jakiś inteligentny inaczej
    wymyślić.
    Nie może być "zawsze" bo to w przypadku zgubienia karty doprowadzi do
    nadużyć.
    Oczywiste jak 2x2=4.
    P.G.

  • 27. Data: 2014-03-24 09:50:10
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "S" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Mastercard.
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/1914956/koniec-szybkich-pl
    atnosci-zblizeniowych-terminal-bedzie-laczyc-sie-ban

    Zaczynają myśleć dopiero jak się nie udało na klientów zrzucić
    wygenerowanych przez siebie problemów.
    Tak jakby nie można było pomyśleć przed zamiast po.
    Mam wrażenie że ludzie po zreformowanej szkole już dotarli do stanowisk,
    gdzie podejmują decyzje.
    P.G.

  • 28. Data: 2014-03-24 09:59:12
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości

    > to jak można użyć karty bez CVV ?

    Amazon nie stosuje CVV, w każdym razie na pewno
    amazon.de (niemiecki), bo parę dni temu wpisywałem
    tam dane karty i zwróciłem na to uwagę.

  • 29. Data: 2014-03-24 18:25:32
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-03-24 09:46, Piotr Gałka pisze:

    > Jeśli taka jest idea paypassów to musiał ją jakiś inteligentny inaczej
    > wymyślić. Nie może być "zawsze" bo to w przypadku zgubienia karty doprowadzi
    > do nadużyć. Oczywiste jak 2x2=4.

    Co którąś transakcję (4-5-tą) karta musi autoryzować transakcję z chipa
    online i wymusza na terminalu połączenie z centrum autoryzacyjnym. I
    wtedy albo łączy i przesyła dane z chipa, albo prosi o zatwierdzenie
    transakcji z użyciem PIN-u.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 30. Data: 2014-03-24 19:02:19
    Od: Joossef <x...@g...com>

    W dniu 24.03.2014 o 06:47 S <a...@w...pl> pisze:

> [...]
    > powinieneś dość szybko znaleźć informację, iż nie każda karta
    > zbliżeniowa pozwala na transakcje offline.

    Tak, nadal twierdzę, że się mylisz.
    Bezstykówki wymyślono właśnie dla szybkich płatności co równało się
    offlinowości.
    To, że niektóre banki wydają MC z wyłączonym offlinem, to inna sprawa.
    Jednak nadal są w mniejszości.

    Uprzedzając dalszy ciąg rozmowy. Uważam, że offlinowość z przerzuceniem
    odpowiedzialności na klienta to debilizm.
    Ale ani banki ani, tym bardziej, organizacje płatnicze nie mają na celu
    dobra użytkownika, tylko własny zysk :)
    Bezstykówki miały zwiększyć przyjazność płatności kartami wśród targetu
    16-25.
    Wśród tych, którzy łykają wszelkie nowości i zachwycają się nad hiper
    postępem.
    I plan się udał.
    Bezstykowo i bezrefleksyjnie, ta grupa używa kart zbliżeniowych
    najczęściej.
    I mało ich obchodzą niebezpieczeństwa z tym związane.

    --
    Pozdrawiam,
    Joossef