  • 1. Data: 2013-02-05 18:45:36
    Temat: Gotówka do Alior Sync
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Czy wpłata w oddziale Aliora na rachunek w Alior Sync (nie swój) jest
    obecnie bezpłatna oraz księgowana on-line (ewentualnie z jakim przeciętnym
    opóźnieniem)?

  • 2. Data: 2013-02-05 19:18:05
    Temat: Re: Gotówka do Alior Sync
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wpłata w oddziale Aliora na rachunek w Alior Sync (nie swój) jest
    > obecnie bezpłatna oraz księgowana on-line (ewentualnie z jakim przeciętnym
    > opóźnieniem)?
    ja dolacze sie do pytania- jakie sa oplaty za wplaty/wyplaty z wlasnych kont
    w roznych walutach z Alior Sync- brak tego w ich tabeli oplat i prowizji?
    Czy jest to domyslnie bezplatne?

  • 3. Data: 2013-02-06 00:48:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Feb 2013 19:18:05 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > ja dolacze sie do pytania- jakie sa oplaty za wplaty/wyplaty z wlasnych
    > kont w roznych walutach z Alior Sync- brak tego w ich tabeli oplat i
    > prowizji? Czy jest to domyslnie bezplatne?

    Ja już dwa razy wpłacałem i wypłacałem EUR w kantor Alior i było bez
    opłat, więc pewnie w Sync też tak jest.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2013-02-06 00:49:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Feb 2013 18:45:36 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Czy wpłata w oddziale Aliora na rachunek w Alior Sync (nie swój) jest
    > obecnie bezpłatna oraz księgowana on-line (ewentualnie z jakim
    > przeciętnym opóźnieniem)?

    Online na pewno będzie a czy bezpłatna to nie wiem.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2013-02-06 09:12:38
    Od: pkl <f...@f...com>

    On Tue, 5 Feb 2013 23:49:56 +0000 (UTC), xbartx <b...@h...net>
    wrote:
    > Online na pewno będzie a czy bezpłatna to nie wiem.

    Raczej na pewno płatne, dam dlatego używam konta pośredniego w Alior
    "rachunek bez opłat"