  • 1. Data: 2013-02-05 12:20:31
    Temat: Jaka alternatywa dla BGZOptimy?
    Od: Tmavy <t...@g...com>

    Poszukuje konta oszcz. ktore:
    1.nie wymaga RORu
    2.nieplatne wyplaty/wplaty w ciagu m-ca
    3.oprocentowanie minumum 4.5 w skali roku

    Znacie takowe?

  • 2. Data: 2013-02-05 12:41:39
    Temat: Re: Jaka alternatywa dla BGZOptimy?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-02-05 12:20, Tmavy pisze:
    > Poszukuje konta oszcz. ktore:
    > 1.nie wymaga RORu
    > 2.nieplatne wyplaty/wplaty w ciagu m-ca
    > 3.oprocentowanie minumum 4.5 w skali roku
    >
    > Znacie takowe?

    A czemu nie 7%? :) (tak bez złośliwości pytam, ot - skąd Ci się wzięło
    4.5%?)

    Jak pisał wiatrak, pewno hiperpromocyjne % z którymi się będą obnosić
    (nie tylko BGŻO) będzie dla nowych środków albo i dla nowych klientów.
    Ale też nie ma za bardzo gdzie przechować kasy do tego czasu, aż im rura
    zmięknie.

    Naprawdę nikomu nie chce się poobgryzać pięty bankierowi i money i
    zrobić stronkę z *rzetelnymi* informacjami o detalicznej bankowości?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2013-02-05 12:47:24
    Od: Tmavy <t...@g...com>

    > A czemu nie 7%? :) (tak bez złośliwości pytam, ot - skąd Ci się wzięło
    >
    > 4.5%?)

    Ano te cztery z kawalkiem to takie wg. mnie minimum socjalne, przy obecnej bryndzy.

  • 4. Data: 2013-02-05 13:42:18
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 05.02.2013 Tmavy <t...@g...com> napisał/a:

    > Ano te cztery z kawalkiem to takie wg. mnie minimum socjalne, przy obecnej bryndzy.

    dla 20k jest jeszcze HappyHour w Millenium, do 5.8% mozna dobic.

    a najbardziej chyba oplaca sie Ideabank i "Tablety za Lokaty" i sprzedawac na allegro
    :\

  • 5. Data: 2013-02-05 13:50:40
    Od: PKL <s...@i...lublin.pl>

    Dnia 05.02.2013 PKL <s...@i...lublin.pl> napisał/a:
    > dla 20k jest jeszcze HappyHour w Millenium, do 5.8% mozna dobic.
    >
    > a najbardziej chyba oplaca sie Ideabank i "Tablety za Lokaty" i sprzedawac na
    allegro :\

    bo jak ktos ma firme , to dla siebie nawet sie nie oplaca :\
    750zl mozna kupic z faktura, co daje 494zl po odjeciu dochodowego i vatu
    wiec tyle zysku co z lokaty 4.45 przez 3 miesiace 55k

    dla osoby prywatnej to zysk jakies 6.75% na takiej "lokacie"