  • Data: 2016-05-07 20:00:17
    Temat: Re: Gorący apel do polityków...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Co wówczas, jeśli sprzedadzą mi fałszywe? -- tyle teraz oszustów!!!

    :)
    Kup np. w alior kantor czy innym cinkciarzu :)

    > Osiemdziesiąt dolców... Chlip, chlip...

    Czyli spadek wartosci złotówki o 5% to jakies 15zł?

    > [wiedzieli, kogo trzeba oskubać!]

    Osz ty! ;-)

    > Bywa... Czy dodanie informacji o prezencie niewiele daje? ;)

    Chyba nikt nie wierzy ze to rzeczywiscie prezent, jak informacja o tym jest
    wydrukowana wraz z innymi danymi adresowymi i informacyjnymi.
    Gdyby ktos recznie wypisał...

    Tak czy siak - liczyłem się z tym, tragedii nie ma ale fajniej byłoby te
    stówke wydac na cos innego.