  • Data: 2010-12-09 16:51:12
    Temat: Re: Glupie BZWBK i 3D secure
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Usilowalem cos kupic placac ich KK.
    > Poprzednio nie mialem problemow, poniewaz nie mam wlaczonego 3D Secure
    > (kupuje w polskich sprawdzonych sklepach)
    > Tym razem zglosilo sie 3d secure, a rezygnacja z tej niechcianej
    > uslugi wymagala rowneiz zalogowanie sie do konta BZWBK.
    > NIK mialem przy sobie, haslo pamietalem - ale niedokladnie - nie
    > przewidywalem, ze bede dzis logowal sie do tego banku.
    > Po 2-ch probach, gdy nie udawalo mi sie zalogowac i akceptant
    > informowal, ze bank nie potwierdzil mojej karty (ponawiajac platnosc
> [...]

    m.in. dlatego nie mam już kk w BZWBK, strasznie mnie irytowało to 3d
    secure, za każdym razem musialem logowac się do systemu transakcyjnego
    banku, jak dla mnie to za duzo zachodu i korzystam z innych kart

    bez sensu, ze bank ZMUSZA do korzystania z tej uslugi, gdyby byla
    opcjonalna to co innego

    --
    pozdrawiam
    RobertS