  • 11. Data: 2004-05-26 17:14:46
    Temat: Re: Popławski - i wszystko jasne
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Zgodnie z życzeniem-zmieniam temat. Reszta Twoich "przemyśleń" i wycieczek
    ad personam- bez komentarza.

  • 12. Data: 2004-05-26 17:58:05
    Temat: Re: Glenn - i wszystko jasne
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 26 May 2004 19:14:46 +0200, w <c92j8v$3pm$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Zgodnie z życzeniem-zmieniam temat. Reszta Twoich "przemyśleń" i wycieczek
    > ad personam- bez komentarza.

    Jedyną osobą, która pisałaś ad personam byłaś ty (zresztą po co nie wiem,
    zupełnie nie miałem ochoty na dyskusję z tobą na jałowe tematy). EOT.

  • 13. Data: 2004-05-26 18:17:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Jedyną osobą, która pisałaś ad personam byłaś ty

    Gratuluje klapek na oczach - poczytaj swoje posty przed wysłaniem. EOT.

  • 14. Data: 2004-05-26 19:21:47
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Wed, 26 May 2004 20:17:01 +0200, w <c92mtl$1j6$1@news.onet.pl>, "Glenn"
    <g...@b...pl> napisał(-a):

    > Gratuluje klapek na oczach - poczytaj swoje posty przed wysłaniem. EOT.

    A ja gratuluję klepania.

  • 15. Data: 2004-05-27 14:28:04
    Temat: Re: mBank - i wszystko jasne :) (niezrealizowany przelew)
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    PS. Czy mBank potrafi znowu zapamiętać w przelewach do ZUS wszystkie dane
    płatnika, czy dalej trzeba ręcznie wklepywać Dane Uzupełniające?

    Nie tyle zapamietuje co podstawia dane z rachunku. Wklepać trzeba, zdaje
    się, tylko identyfikator uzupełniający i nie wiem jak z numerem deklaracji.
    Po prostu nie zwracam na to uwagi tylko wklepuję co trzeba.

    Jaca

  • 16. Data: 2004-05-27 15:02:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 May 2004 16:28:04 +0200, w <c94tus$muk$1@inews.gazeta.pl>, "Jaca"
    <j...@g...pl> napisał(-a):

    > Nie tyle zapamietuje co podstawia dane z rachunku. Wklepać trzeba, zdaje
    > się, tylko identyfikator uzupełniający i nie wiem jak z numerem deklaracji.
    > Po prostu nie zwracam na to uwagi tylko wklepuję co trzeba.

    No cóż, pytam się, bo kiedyś pamiętał. Ale po epokowym update już nie umie.
    Smutne :)

  • 17. Data: 2004-05-27 15:51:03
    Od: "K. K." <o...@p...onet.pl>

    > No cóż, pytam się, bo kiedyś pamiętał. Ale po epokowym update już nie
    > umie. Smutne :)

    Nigdy nie pamiętał wpisanych przez klienta. Pamiętał domyślne, które nie dla
    wszystkich klientów były właściwe, i przez to było wiele pomyłek.

  • 18. Data: 2004-05-27 16:46:26
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 27 May 2004 17:51:03 +0200, w <40b60e6a$1@news.home.net.pl>, "K. K."
    <o...@p...onet.pl> napisał(-a):
    [...]
    > Nigdy nie pamiętał wpisanych przez klienta. Pamiętał domyślne, które nie dla
    > wszystkich klientów były właściwe, i przez to było wiele pomyłek.

    Czyli w ramach poprawiania nie pamięta już wcale.
    No, no, sprawy idą w innym kierunku :).

    PS. Ponoć sporo klientów ma błędne dane w przelewach zdefiniowanych, może je
    również pokasować (całe przelewy albo chociaż wszystkie tytuły) :))).

  • 19. Data: 2004-05-27 22:56:26
    Od: "Jaca" <j...@g...pl>

    Użytkownik "K. K." <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    dla
    > wszystkich klientów były właściwe, i przez to było wiele pomyłek.

    Domyślne nie są właściwe ?
    Przecież sam je podawałeś - nazwa, NIP, itd.
    Uzupełniasz o ident. dodatkowy i gotowe :) Tak przynajmniej działa to u
    mnie.

    Jaca

  • 20. Data: 2004-05-27 23:10:44
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > System informatyczny w mBanku jest doskonały, a ja się tylko czepiam :))
    >
    > http://projektf1.com/Clipboard01.png
    > http://projektf1.com/Clipboard02.png

    Faktycznie doskonały,
    skąd inaczej by wiedział,
    że w tym przypadku szkoda czasu
    na szczegółowe tłumaczenie
    dlaczego przelew na kwotę
    większą od salda na rachunku został odrzucony?;-P