    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: Giełdy BTC
    Date: Mon, 3 May 2021 12:37:34 +0200

    On 2021-05-03, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Jeśli ludzie się sparzą raz, to już nigdy tak nie wzrośnie.

    Sparzyli się na przełomie 2017/2018 i to na dużą skalę (mi się
    udało z zyskiem wyjść w listopadzie 2017, w grudniu zaczęły
    się spadki [1]). Wcześniej spadki też były, ale na mniejszą
    skalę (chociaż procentowo też dużo).

    Dlatego po spadkach następuje zazwyczaj 2 letni okres akumulacji,
    trendu można powiedzieć "bocznego", potem ostrożnych wzrostów,
    potem euforii (cykl na btc trwał jak na razie ok. 4 lata).

    Rynek krypto zachowuje się jak na razie bardzo technicznie. :)

    [1] Piszę "udało" bo więcej w tym było szczęścia - jasne, bałem się że
    to już za wysoko urosło, ale też bardziej postanowiłem "wyjść" dla
    spokoju psychicznego. Teraz gram dużo spokojniej, ze strategiami i
    rozbudowanym portfelem.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com