    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin - lewe prowizje przy kredytowaniu aut
    Date: Tue, 13 May 2008 14:32:43 +0200

    "Romek" g0bnm6$l00$...@i...gazeta.pl

    > Agenci wykorzystują po prostu fakt, iż kredytobiorca jest roztargniony,
    > często jest to robione w pośpiechu, ewentualnie zagaduje się człowieka w
    > momencie podpisywania papierów.

    Dokładnie. :) Ale nie w każdym banku tak jest. Są banki, w których
    obsługantka lub obsługant spokojnie czeka do chwili, aż zauważy,
    iż treść podpisywanego papierka trafiła do osoby podpisującej. :)

    I ja ;) bym chciał, aby pozostały tylko takie banki.

    > Ludzie też po prostu myślą i wierzą, że taka instytucja jak bank nie robi
    > takich chamskich przekrętów, często długo nie mogą zrozumieć o co w tym
    > wszystkim chodzi, nawet po dłuższym czasie.

    Dokładnie. :) To jak z policjantem, który zgwałcił studentkę przywiezioną
    do izby wytrzeźwień lub z lekarzem, który w celach ,,prywatnych'' ;)
    upuścił swemu pacjentowi trochę krwi, którą następnie sprzedał. :)

    > Agent o którym mowa, stosuje jeszcze inne ciekawe metody na wypadek kiedy
    > klient zorientuje się o co chodzi, mianowicie nakłania do składania
    > oświadczeń o dochodach niezgodnych z prawdą, szczególnie wysokości dochodu,

    I później szantażuje?

    Albo ustąpisz, albo odpowiesz za składanie fałszywych oświadczeń? :)

    W takim razie już wiem, dlaczego Getinbank skłonił mnie do zgłoszenia
    zawyżonych poborów, po czym stwierdził, iż nie może dodzwonić się do
    mego miejsca pracy (celem zweryfikowania mojego oświadczenia) i poprosił
    mnie o dostarczenie pisemne zaświadczenia z tegoż miejsca pracy. :)
    Zaświadczenia nie doniosłem, :) gdyż uznałem, że nie jest prawdą,
    jakoby dodzwonienie było trudne. (ja dodzwaniałem się bez trudu)

    Podane przeze mnie pobory rzekomo nie kwalifikowały się do otrzymania
    karty. Teraz widzę, że kwalifikowały się. W jakim więc celu bank
    (pracowniczka banku) poprosiła mnie o to, abym podał pobory
    o 50 złotych większe? :)

    > to samo się tyczy informacji o stanie cywilnym. Po takim zabiegu czuje się
    > bezkarny gdyż "ma coś na klienta"

    No tak. :) A szantaż to chyba przestępstwo. :)

    Ooopss... Zapętliłem się... Sam dziś szantażowałem Getinbank...
    Tylko nikomu o tym ani słowa!!! ;) Poprosiłem tam o pewną tabelę
    (na którą się ów ,,bank'' powołuje w umowie) i zauważyłem, że albo
    ją otrzymam, albo... Złożę w prokuraturze doniesienie o popełnieniu
    przestępstwa... Poskutkowało... Ksero tabeli otrzymałem, choć sytuację
    warto było nagrać ukrytą (lub i nieukrytą) kamerą, jako że pani wykonywała
    swe obowiązki ze szczególną niechęcią.

    -=-

    To nie koniec mojej epopei o Getinbanku. :)
    CDN w następnym wątku o tytule 'Kolejny ZONK z Getinbankiem'...

    Na razie jest zbyt ładna pogoda, aby pisać. :)

    -=-

    Oczywiście po wizycie w Getin zażyłem odtrutki, :) czyli zaszedłem do WBK,
    gdzie niemiłe wspomnienia z Getin -- zostały rozwiane dobrą obsługą tegoż WBK. :)

    --