    From: "Romek" <r...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin - lewe prowizje przy kredytowaniu aut
    Date: Tue, 13 May 2008 11:39:31 +0200

    > Wiesz... Ponoć nawet w akcie ;) kończącym wojnę z Japonią sojusznik
    > Hameryki popełnił błąd i podpisał się w nieodpowiednim miejscu.
    > Nie trzeba też przypominać nikomu powiedzenia mówiące o tym, że
    > mylenie się jest rzeczą ludzką. No i umowy ustne też są ważne,
    > choć ich treść dość często umyka po latach, dlatego zazwyczaj
    > pozostajemy przy umowach pisemnych, jako że papier jest odporny
    > na czas i na inne wpływy niematerialnego oddziaływania.
    >
    > Nie jestem zwolennikiem podpisywania w ciemno wszystkiego, co
    > bank (lub inna osoba) podsunie, lecz uważam, że oszustwa tego
> [...]
    Agenci wykorzystują po prostu fakt, iż kredytobiorca jest roztargniony,
    często jest to robione w pośpiechu, ewentualnie zagaduje się człowieka w
    momencie podpisywania papierów.
    Ludzie też po prostu myślą i wierzą, że taka instytucja jak bank nie robi
    takich chamskich przekrętów, często długo nie mogą zrozumieć o co w tym
    wszystkim chodzi, nawet po dłuższym czasie.
    Agent o którym mowa, stosuje jeszcze inne ciekawe metody na wypadek kiedy
    klient zorientuje się o co chodzi, mianowicie nakłania do składania
    oświadczeń o dochodach niezgodnych z prawdą, szczególnie wysokości dochodu,
    to samo się tyczy informacji o stanie cywilnym. Po takim zabiegu czuje się
    bezkarny gdyż "ma coś na klienta"

    Romek