    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin - karty kredytowe MC i VISA
    Date: Mon, 09 Jul 2018 18:38:08 +0200

    Mon, 9 Jul 2018 08:41:02 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    potrafi wydać platik visa i naklejkę MC?

    > Bajerek, jeśli tak będzie naprawdę, a nie, że się zorientują, że jednak do głównej
    visy nie mogą wydać naklejki MC - mimo wszystko to getout.
    > Ale jak już będziesz miał taki wyciąg (a najpierw naklejkę - chyba że już masz) to
    będzie to fajne.

    Już przyszła, zaktywowana i działa. Wyciąg za miesiąc.

    > Co prawda miałem już wyciąg, na którym były rozliczone karty MC oraz visa (w sumie
    5 różnych kart dla 2 użytkowników, w tym naklejka) - gdy zamieniałem w citku MC na
    visę - ale oczywiście okresy, w których były robione transakcje kartami różnych
    organizacji, były rozłączne.
    > Taki wyciąg, gdy rozłączne nie są, byłby ładną ciekawostką - ale 10zł za niego nie
    dam ;P

    Mają być osobno wyszczególnione na 1 kartce. Wyciąg papierowy jest za free.

    > Za granicę i tak z samą naklejką nie należy jechać, akceptowalność pikacza dużo
    niższa niż w PL.
    > Jako że dodatkowego plastiku MC do tego samego kredytu zapewne nawet w getoucie nie
    dostaniesz, to mimo wszystko masz zapasową kartę drugiej organizacji (a za granicą
    zdarzają się miejsca, że tylko jeden rodzaj kart przyjmują) - co prawda na bardzo
    czarną godzinę, bo drogo, oraz nie na każdą czarną godzinę, bo jedynie pikaczowa. Ale
    tak czy siak ogólnie lepszy to wybór niż naklejka visy (choć w sumie zapytaj jeszcze,
    może potrafią dać dla posiadacza karty głównej zarówno dodatkową naklejkę mc jak i
    dodatkową naklejkę visy).

    W sumie sądziłem, że dostanę jakiegoś "klonika" Visy i na wyciągu nawet nie
    odróżnię, którą płaciłem -- ale jednak wydają naklejki z innym numerem i chyba
    inaczej się nie da (mają osobne TOiP).

    > W PL bez różnicy (ostatnio na terminal bezpikaczowy trafiłem 2 czy nawet 3 lata
    temu w obi na stoisku "choinkowym", więc jakby co to znalazłby się i pikaczowy), więc
    można nosić naklejkę MC, a plastki visy zostawić w domu na wyjazdy.

    Tak mam zamiar robić w PL.