  • Data: 2018-07-11 00:09:35
    Temat: Re: Getin - karty kredytowe MC i VISA
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 10 Jul 2018 16:51:51 +0200, w <5b44c818$0$687$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A gdzies tam w zestawieniu "produktow" masz jedna, czy osobno ?

    A jak myślisz, skoro to karty różnych organizacji i z różnymi numerami? :)

    > Ale polaczenie tych kredytow w jednym wyciagu/rachunku byloby ciekawe
    > :-)

    Teraz zorientowałem się, że będę musiał wykonywać 2 przelewy zamiast 1.
    Minus :)

    > Ciekawe czy masz tez dwa limity kredytowe ... moze warto sprawdzic w
    > BIK ... za miesiac :-)

    Nie mam, są do jednej umowy.

    W ogóle muszę pochwalić Getin za serwis www dla kart (z innego nie korzystam).
    Z KK mogę zrobić przelew nawet do US, ZUS, a także stałe zlecenie :)
    Chociaż z kolei nie widzę wyciągów...