  • Data: 2018-07-09 11:43:16
    Temat: Re: Getin - karty kredytowe MC i VISA
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 8 lipca 2018 22:18:40 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > Wielowalutowe to chyba teraz jest dobre w Pekao - tak na pierwszy rzut
    > oka, bo się nie zagłębiałem w szczegóły z braku czasu. Do tego Blik, Peo
    > Pay i Apple Pay czyli do wyboru do koloru.

    W pekao to nie ma co się bawić w wielowalutowość, bo to chyba jedyny obok getoutu
    bank, który nie okrada klientów (czy to na kursie czy na prowizji) przy rozliczeniu
    zagranicznych płatności kartami "złotówkowymi". Więc waluty są po kursie MC - lepszym
    niż w jakimkolwiek kantorze. Ew. opłaca się to więc tylko wtedy, gdy zarabia się w
    walucie.
    Choć kto wie, jak długo jeszcze potrwa ta oferta - fajnie było, bo bank był włoski -
    a teraz jest "polski" i może zrównać w dół.

    Ciekawostką jest za to dołączenie przez żubra do blika - na pewno na krótką metę jest
    to dobre - i zapewne też położy ostatecznie krzyżyk na peopay - zobaczymy, jak będzie
    na długą. Oraz kiedy blik pojawi się w biedronku.
    Fajnie, że w bliku jest już 11 banków (7 założycieli - tutaj jeszcze dodatkowo 2 ich
    dodatkowe marki - oraz 4 nowych - bgż, raifi, krokodyl oraz żubr) - czyli pierwsza
    dziesiątka już w całości. Ciekawe, czy dołączą citi oraz idea, bo o db to już nie ma
    co gadać, boś też pewnie niedługo zniknie, tak samo eurobank. A z popierdółek mogą
    dołączyć pocztowy, plus i nest - i będzie komplet. Ciekawe, czy spółdzielnie się w to
    włączą.