  • 11. Data: 2008-11-23 20:54:12
    Temat: Re: Getin k. internetowe & lokaty
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    nie, 23 lis 2008 o 21:48 GMT, Piotr Karski napisał(a):

    > PS. Jeżeli zakładałbym konto internetowe bez karty jest szansa, że wszystkie
    > procedury związane z otwarciem rachunku załatwię w czasie jednej wizyty w
    > banku?

    Tak, od reki zaloza Ci konto, tylko jeszcze kilka dni trzeba poczekac, az
    poczta dostaniesz haslo do systemu. ale wizyta wystarczy jedna, 15-20 minut
    i po bolu... :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 12. Data: 2008-11-23 20:59:33
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Brzezi" news:slrn.pl.gijgnk.cvc.usunto.brzezi@localhost.loca
    ldomain

    > Tak, od reki zaloza Ci konto, tylko jeszcze kilka dni trzeba poczekac, az
    > poczta dostaniesz haslo do systemu. ale wizyta wystarczy jedna, 15-20
    minut
    > i po bolu... :)

    Trochę boli, że na miejscu nie dają ;) coś a'la pakiet startowy, który potem
    sami modyfikujemy. No ale jeżeli czas oczekiwania na przesyłkę z getinbanku
    mieści się w granicach przyzwoitości (wszystko rzecz jasna zależy od PP) to
    można czekać :) Jutro idę do getinu :)

  • 13. Data: 2008-11-24 12:02:50
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Rozumiem, że cały czas dyskutujemy o przelewach z getinowego odpowiednika
    > mbankowego emax+, z tą różnicą, że getin od 10k daje nam nie 6 a 7% w
    > skali
    > roku. A jeżeli do tego na konto internetowe można z rachunku
    > oszczędnościowego przelewać n razy w miesiącu to nie pozostaje mi nic
    > innego
    > jak sobie zrobić spacerek do getinbanku :)

    teraz konto oszczednosciowe 7% od 1zl, aktualne oproc. na stronie getina w
    dziale lokaty/oproc; w dziale o koncie oszcz. maja jeszcze stara tabele z
    oprocentowaniem

  • 14. Data: 2008-11-24 12:59:04
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Krzysztof" news:gge55e$cdh$1@news.onet.pl

    > teraz konto oszczednosciowe 7% od 1zl, aktualne oproc. na stronie getina w
    > dziale lokaty/oproc; w dziale o koncie oszcz. maja jeszcze stara tabele z
    > oprocentowaniem

    Miodzio! :) Po pracy wybieram się do GB :) Mam jednak jeszcze jedno pytanie.
    Mianowicie czy można w GB otworzyć sobie samo KO, z którego będzie można
    również zakładać lokatki? Czy też do ich otwierania jest potrzebny ROR (np.
    konto internetowe GB)?

    Pozdrawiam.

  • 15. Data: 2008-11-24 13:47:22
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote in message
> [...]
    > Mianowicie czy można w GB otworzyć sobie samo KO, z którego będzie można
    > również zakładać lokatki? Czy też do ich otwierania jest potrzebny ROR

    Samo konto oszczednosciowe, trudno zgadnac, ale powinno sie dac przelewac na
    dowolny rachunek w tym i lokaty. ROR internetowy bez karty nic nie
    kosztuje, wiec otworz go sobie i wtedy mozesz zawsze przelewac poza bank i
    tworzyc lokaty. Sam jeszcze nie zalozylem konta oszczednosciowego, wiec
    trudno mi wypowiadac sie o jego funkcjonalnosci.