  • Data: 2008-11-24 13:47:22
    Temat: Re: Getin k. internetowe & lokaty
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Karski" <p...@b...pl> wrote in message
    news:gge8kc$pb0$1@news.interia.pl...
    > "Krzysztof" news:gge55e$cdh$1@news.onet.pl

    > Miodzio! :) Po pracy wybieram się do GB :) Mam jednak jeszcze jedno
    > pytanie.
    > Mianowicie czy można w GB otworzyć sobie samo KO, z którego będzie można
    > również zakładać lokatki? Czy też do ich otwierania jest potrzebny ROR
    > (np.
    > konto internetowe GB)?

    Samo konto oszczednosciowe, trudno zgadnac, ale powinno sie dac przelewac na
    dowolny rachunek w tym i lokaty. ROR internetowy bez karty nic nie
    kosztuje, wiec otworz go sobie i wtedy mozesz zawsze przelewac poza bank i
    tworzyc lokaty. Sam jeszcze nie zalozylem konta oszczednosciowego, wiec
    trudno mi wypowiadac sie o jego funkcjonalnosci.