  • 1. Data: 2009-03-09 17:13:23
    Temat: Getin daje 7 % w rachunku TOP....
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    Skuszony reklama mailowa zalozylem tenze rachunek.
    Po wejsciu w szczegoly rachunku TOP pakietu e-Getin widnieje jak wol : 0
    %......
    Gdzie reklama a gdzie prawda ?

    Zadalem im pytanie poprzez system e-Getin.
    Ciekawe jaka scieme beda mi wciskac :-)

  • 2. Data: 2009-03-09 18:44:51
    Temat: Re: Getin daje 7 % w rachunku TOP....
    Od: Peet <w...@g...com>

    On 9 Mar, 18:13, "Artur O." <a...@w...pl> wrote:

    > Po wejsciu w szczegoly rachunku TOP pakietu e-Getin widnieje jak wol : 0
    > %......

    Może to chwilowa promocja...

  • 3. Data: 2009-03-09 19:47:54
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Artur O." <a...@w...pl> napisal w wiadomosci
    > Ciekawe jaka scieme beda mi wciskac :-)

    U mnie jest 7% na TOP egetin.. Moze nic nie masz na koncie?

    Waldek

  • 4. Data: 2009-03-09 20:27:44
    Od: Wojtek <o...@e...rivnet>

    "Artur O." <a...@w...pl> wrote:

    > Skuszony reklama mailowa zalozylem tenze rachunek.
    > Po wejsciu w szczegoly rachunku TOP pakietu e-Getin widnieje jak wol : 0
    > %......
    > Gdzie reklama a gdzie prawda ?

    Jak bedziesz mial saldo powyzej 0 PLN to pojawi sie 7%

    --
    Wojtek

  • 5. Data: 2009-03-10 12:50:28
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Uzytkownik "Wojtek"

    > Jak bedziesz mial saldo powyzej 0 PLN to pojawi sie 7%

    a co im szkodzilo podac dla salda zerowego nawet 15% :-)
    Podawanie zera tylko wprowadza zamet
    *** blad ***

  • 6. Data: 2009-03-10 15:46:28
    Od: "Beniowa" <p...@i...public>

    Uzytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "Wojtek"
    > a co im szkodzilo podac dla salda zerowego nawet 15% :-)
    > Podawanie zera tylko wprowadza zamet

    Tak samo ma Tojota na oszczednosciowym (nawet przez moment myslalem, ze mi
    sie konto popsulo, bo na zwyklym pokazywalo wyzsze odsetki niz na
    oszczednosciowym).

    Beniowa

  • 7. Data: 2009-03-10 16:54:14
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    blad napisał(a) w wiadomości: ...
    >Uzytkownik "Wojtek"

    >a co im szkodzilo podac dla salda zerowego nawet 15% :-)
    >Podawanie zera tylko wprowadza zamet

    Przy okazji, po co w Pekao SA na rach biezacym jest 0,01% a nie 0% ?
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni4.xml?/sid=34/la
    ng=PL/008312-965058-58888
    Arek

  • 8. Data: 2009-03-10 18:47:50
    Od: Wojtek <o...@e...rivnet>

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> wrote:

    > Przy okazji, po co w Pekao SA na rach biezacym jest 0,01% a nie 0% ?
    > http://www.pekao.com.pl/indywidualni4.xml?/sid=34/la
    ng=PL/008312-965058-58888

    Niektore banki, m. in. pekao, maja tak skonstruowane systemy informatyczne,
    ze nie mozna w nich ustawic oprocentowania 0%, wiec ustawiaja 0,01%

    --
    Wojtek

  • 9. Data: 2009-03-10 18:55:05
    Od: "Artur O." <a...@w...pl>

    "Wojtek" <o...@e...rivnet> wrote in message

    > Jak bedziesz mial saldo powyzej 0 PLN to pojawi sie 7%

    Smieszne ale bardzo polskie.....
    Warunki zmieniaja sie w zaleznosci z kim jest rozmowa ... :-)

  • 10. Data: 2009-03-12 16:56:18
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Wojtek napisał(a) w wiadomości: ...

    ng=PL/008312-965058-58888

    >Niektore banki, m. in. pekao, maja tak skonstruowane systemy informatyczne,
    >ze nie mozna w nich ustawic oprocentowania 0%, wiec ustawiaja 0,01%

    Być może, ale... Kiedyś środki na debetowej Visie Classic były
    oprocentowane niezerowo. Karta nie była dodadkiem do innego konta ale
    miała własne. Teraz na VC mają 0%. Więc mogą.
    Arek