  • 11. Data: 2012-08-29 18:35:21
    Temat: Re: Getin - Skarbonkowe czy Swobodne?
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 29 sierpnia 2012 16:07:25 UTC+2 użytkownik disnej napisał:

    > 14 dni bylo dawniej, teraz chyba skrocili do 4?

    Nic nie skrócili. Wczoraj wysłałem wniosek, termin opłacenia 12.09

  • 12. Data: 2012-08-29 22:32:04
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Cóż z tego że konto widać skoro nieaktywne? Nie próbuj na nie nic
    > przelewać bo przelew ZTCP zostanie odbity.

    A nie jest tak, ze na widoczne (ale jeszcze nieaktywne) konto mozna
    przelewac srodki,
    ale nie da sie przelac z owego konta (nigdzie)?

  • 13. Data: 2012-08-30 06:27:26
    Od: disnej <d...@g...com>

    > A nie jest tak, ze na widoczne (ale jeszcze nieaktywne) konto mozna
    >
    > przelewac srodki,
    >
    > ale nie da sie przelac z owego konta (nigdzie)?

    z tego co pamietam to tak jest, przed podpisaniem umowy mozna juz miec srodki na
    rachunku

  • 14. Data: 2012-08-30 09:53:06
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    Po złożeniu wniosku o otwarcie np. konta skarbonkowego i nie mając wcześniej żadnych
    produktów w GOL powinniśmy na maila otrzymać login a na komórkę jednorazowe hasło do
    logowania. Czy dobrze rozumiem?

  • 15. Data: 2012-08-30 15:00:26
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-08-30 09:53, eisenberg pisze:
    > Po złożeniu wniosku o otwarcie np. konta skarbonkowego i nie mając wcześniej
    > żadnychproduktów w GOL powinniśmy na maila otrzymać login a na komórkę jednorazowe
    > hasłodo logowania. Czy dobrze rozumiem?

    Tak. Ale akurat już miałem lokatę i dostęp do GetinOnline przydzielony
    przez bank. Mogłem się logować. Tylko, że w przypadku kont trzeba
    jeszcze czekać na wizytę kuriera z dokumentami i przygotować kopię skanu
    dowodu osobistego, by ją przekazać kurierowi.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 16. Data: 2012-08-30 15:00:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-08-29 22:32, Q pisze:

    > A nie jest tak, ze na widoczne (ale jeszcze nieaktywne) konto mozna
    > przelewac srodki, ale nie da sie przelac z owego konta (nigdzie)?

    Chyba można przelewać na nie, bo numer został przydzielony do mojego
    konta dostępowego z puli i powiązany z kontem, więc nie powinno odbić.
    Inna sprawa, że żadnych operacji na tym rachunku nie będzie można
    wykonywać do czasu odebrania przez bank podpisanej przez nas kopii
    umowy. Ale skorzystałem z drugiej możliwości, którą przeoczyłem a którą
    podpowiedział(a) mi "cyfra dwa" i założyłem lokatę robiąc przelew z
    rachunku w innym banku.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 17. Data: 2012-08-30 15:00:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-08-29 14:41, cyfra dwa pisze:
    > ę założyć lokatę, bo widzę, że zostało ich już tylko 3700...

    > Jak możesz to po zalogowaniu do systemu wybierz założenie lokaty, przy
    > wyborze skąd będzie opłacana - z innego konta, lokata będzie czekała na
    > opłacenie 14 dni. Później normalnie przelejesz kasę z konta
    > skarbonkowego i złotówki zostaną naliczone.

    Dziękuję bardzo za podpowiedź. Jakoś nie zauważyłem tego a faktycznie -
    da się. I tak właśnie zrobiłem. Przelałem wczoraj z innego banku na
    rachunek lokaty podany w mailu w potwierdzeniu i już od dzisiaj jest
    założona.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 18. Data: 2012-09-01 14:57:39
    Od: Dominik Kubiczek <b...@b...brak>

    > do swobodnego dawali nagrode ale dosc karkolome warunki byly,
    >
    > skarbonkowe jest lepsze do lokat bo jest ekstra 1zl za kazda lokate - tylko troche
    jest zabawy z zakladaniem kilkunastu lokat po 1tys zl a potem lepiej dzownic na
    infolinie zeby zmienili je na nieodnawialne hurtem bo domyslnie sa wszystkie
    odnawialne

    Domyślnie są odnawialne ale za raz po założeniu można to zmienić i nie
    trzeba nigdzie wydzwaniać. Wystarczy edytować lokatę w szczegółach i tam
    wszystko da się pozmieniać.

    A ja mam z kolei inne pytanie. Czy ktoś z Was próbował przejść z konta
    swobodnego na skarbonkowe? Jest taka operacja możliwa?

  • 19. Data: 2012-09-02 06:20:55
    Od: disnej <d...@g...com>

    > Domyślnie są odnawialne ale za raz po założeniu można to zmienić i nie >
    > trzeba nigdzie wydzwaniać. Wystarczy edytować lokatę w szczegółach i tam
    >
    > wszystko da się pozmieniać.

    no tak, ale zeby zoptymalizowac oprocentowanie lokat (dostajac ekstra 1zł na kazdy
    tysiac) to trzeba podzielic kase na lokaty po 1tys zl, a wtedy zeby nie edytowac
    kazdej lokaty z osobna i wspisywac hasla sms dla kazdej szybciej jest zadzwonic i
    poprosic o zmiane wszystkich na nieodnawialne

  • 20. Data: 2012-09-02 19:18:04
    Od: b...@g...com

    Nie polecam Getin Online. W zeszłą niedzielę zalogowałem się na konto a tu napis :
    konto nieaktywne i stan konta 0. Na stronie Getinu żadnych komunikatów, infolinia nie
    działa. Miło!