eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin Online - zamknięcie konta › Re: Getin Online - zamknii?1cie konta
  • X-Received: by 10.140.43.72 with SMTP id d66mr356490qga.25.1432011888275; Mon, 18 May
    2015 22:04:48 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.140.43.72 with SMTP id d66mr356490qga.25.1432011888275; Mon, 18 May
    2015 22:04:48 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.g
    lorb.com!z60no2158322qgd.0!news-out.google.com!k20ni35683qgd.0!nntp.google.com!
    z60no2157618qgd.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-fo
    r-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 18 May 2015 22:04:48 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <mjdr7v$7di$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.95.55.202;
    posting-account=E8ySPwoAAACy-t4G-YMjIiWt4FeAhtpz
    NNTP-Posting-Host: 77.95.55.202
    References: <mhabkl$mj3$1@srv.chmurka.net> <mhamc9$vbn$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mhasqe$6dt$1@node1.news.atman.pl> <mhbhlm$qsc$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <mjdgc1$ril$1@node1.news.atman.pl> <mjdob7$lh2$1@node2.news.atman.pl>
    <mjdr7v$7di$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Getin Online - zamknii?1cie konta
    From: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>
    Injection-Date: Tue, 19 May 2015 05:04:48 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:613106
    [ ukryj nagłówki ]

    Moje wypowiedzenie z 02.04.2015 złożone w oddziale nadal nie jest zrealizowane. Dzis
    czas na skargę do KNF. Jedyne co się dzieje z zapytaniem w tej sprawie które zadałem
    to automatyczne maile, że sprawa jest wyjaśniana. Najpierw były co 24h, teraz co 72h
    i nic z tego nie wynika. Więc im dosłoswnie napisałem, że tam nie ma co wyjaśniać,
    tylko trzeba ruszyć dupsko i zamknąć konta, niestety też bez reakcji. Niech oni mi
    spróbują naliczyć jakieś opłaty to ja im naliczę jeszcze lepsze. Ostatnio dzwoniła
    też jakaś panienka rzekomo od nich i od razu domagała się danych wrażliwych, ale po
    informacji, że od 2 maja nie jestem ich klientem, więc nie rozumiem skąd ma moje
    dane, szybko zakończyła rozmowę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1