  • 1. Data: 2013-03-04 14:29:21
    Temat: Getin Online - Kpina a nie BANK
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Od rana "bumerangi" nie wróciły na r-ki i wisza jako kwota zablokowana
    w związku z czym nie ma mozliwości zadysponowania własnymi srodkami.

    Infolinia twierdzi ze problem jest im znany i pracuja na tym - LOL
    jednak aby zlecenie wyszlo dzisiaj dyspozycja musi byc zlozona do 14:30
    - zostalo 10 minut ...

    To dopiero sa jaja robione z klientow :]

    Czekam niecierpliwie na "dobiegniecie" okresu wypowiedzenia ....

  • 2. Data: 2013-03-04 15:51:48
    Temat: Re: Getin Online - Kpina a nie BANK
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 marca 2013 14:29:21 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
> [...]
    >
    > - zostalo 10 minut ...
    >

    > To dopiero sa jaja robione z klientow :]
    >

    > Czekam niecierpliwie na "dobiegniecie" okresu wypowiedzenia ....

    Ciekawe. Dziś rano odnowiłem bumerangi bez problemów. Chyba że kłopoty z systemem
    zaczęły się później, tzn. po 8 - 8.30 rano

  • 3. Data: 2013-03-04 17:32:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ciekawe. Dziś rano odnowiłem bumerangi bez problemów. Chyba że kłopoty z systemem
    zaczęły się później, tzn. po 8 - 8.30 rano

    dokładnie, bumerangi dzisiejsze ruszyły zgodnie z planem

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2013-03-04 19:08:28
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2013-03-04 17:32, RobertS pisze:

    > dokładnie, bumerangi dzisiejsze ruszyły zgodnie z planem

    Blokada zjęta i środki wróciły - tylko kij z tego jak już dziś nie wyjdą
    zaś próba założenia kolejnego bumeranga kończy się komunikatem
    (19:07) - SPRÓBUJ PONOWNIE ZA CHWILE :)))

    Wyrzygać się tylko na taki Bank ....

  • 5. Data: 2013-03-05 00:21:43
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > Blokada zjęta i środki wróciły - tylko kij z tego jak już dziś nie wyjdą
    > zaś próba założenia kolejnego bumeranga kończy się komunikatem
    > (19:07) - SPRÓBUJ PONOWNIE ZA CHWILE :)))
    >
    > Wyrzygać się tylko na taki Bank ....

    moze chciales zalozyc zbyt duza lokate ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 6. Data: 2013-03-05 10:55:16
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...gmail.com> napisał w wiadomości

    > moze chciales zalozyc zbyt duza lokate ;)

    1.74 - belka, nie warta nerwów jakie trzeba stracic obcując z tym bankiem ;)

  • 7. Data: 2013-03-05 16:30:35
    Od: michał <k...@g...com>

    w tym banku panuje bałagan, ostatnio płaciłem przybliżeniowo za zakupy i mi trzy razy
    naliczyło transakcję. Napisałem info o tym w formularzu kontaktowym ( dodzwonić się
    nie mogłem) i dostałem po tygodniu odpowiedź, że mam wysłać formularz reklamacji
    pocztą. Teraz drukowanie, wycieczka na pocztę i strata 3,8 zł. Jakby nie można było
    tego inaczej załatwić...