    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin Bank - niezgodność salda
    Date: Fri, 3 Jul 2020 11:13:27 +0200

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    J.F. napisał(a) w wiadomości:
    <5efe23c9$0$536$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Idea chyba miała to jawnie napisane.

    Ja nie zauwazylem. Moze i miala, kto by czytal regulaminy :-)

    Tylko troche mnie dziwi, ze klony mialy inne systemy :-)

    >Poza tym w trakcie dnia też kilka minut opóźnienia miewali.

    Owszem.
    Ale to tez czeste w bankach.

    >OK niech będą widoczne w kolejnym dniu. I były.

    Tylko potem sie moga robic cuda z saldem po operacji.

    Ba - tu jeszcze wyciag wchodzi w gre ...

    >1.07 taka jak w historii KO. Nr kont zgodne.

    Czyli zleciles 30.06, a zrealizowali 1.07 ... jak w Idei ?

    >Z tym wcięciem się z transakcją w połowie roku kalendarzowego...
    >Jakaś analogia z którymś procesorkiem - gdy mu instrukcja
    >zaczynała się przed połową pamięci operacyjnej a kończyła
    >za to dostawał małpiego rozumu.

    Tym niemniej cos tam moze zadzialac inaczej, niz sie programistom
    wydawalo :-)

    > Odpowiem też Enuelowi: na wynik czekam nie minuty czy
    >godziny ale trzeci dzień. Wcześniej schizofrenii nie było.
    >(poza starożytnym przypadkiem z PEKAO SA, gdzie lokatę
    >założyli PRZED wpływem środków...)

    W Idei to jakos normalne bylo - zakladasz lokate i czekala na wplyw
    srodkow :-)

    J.