    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin Bank - niezgodność salda
    Date: Fri, 3 Jul 2020 01:44:28 +0200

    "Arek" 5efe2066$0$540$6...@n...neostrada.pl

    > Coś się Getinowi porąbało, pieniądze
    > niby są, jednocześnie ich nie ma.

    Może zauważyłeś, od kiedy tak jest? ;)

    Wg mnie tak tam jest i było, od kiedy pamiętam...
    Na pełny sukces transakcyjny można czekać nie
    kilka sekund, ale kilka godzin...

    Szczególnie to fajne jest wtedy, gdy masz szmal
    tylko na Elastycznym i chcesz ten szmal wysłać
    gdzieś poza GNB via ROR...

    > Czy oni prowadzą podwójną ksiegowość?

    Dlaczego podwójną? (dlaczego nie potrójną itd...)

    > Nie używam smartfona.

    Gdy miałem -- używałem. Lubiłem naraz logować się
    z kilku laptopów (raczej bezskutecznie) i smartfonu...

    Lubię logować się naraz do iPKO_i_Inteligo lub
    Optimy_i_Paribas lub do Paribas_i_Ćwierćbanku...
    (Polbank z kimś połączył się, po czym ten ktoś
    dał się wciągnąć przez Paribas)

    > Cache czyszczony jakby kto pytał.

    IMO Cache przeglądarki ma się nijak do tej schizofrenii.

    -=-

    Ogólne bolączki bankowe:
    - ww. schizofrenia
    (czasami trwa kilka sekund, czasami kilka godzin...)
    - wędrówki w czasie
    (kiedyś mogłem przelewać szmal z Optimy do Paribas i stamtąd
    wziąć kartą z bankomatu, choć szmal ów nadal procentował
    w Optimie do najbliższego dnia roboczego)
    - chwilowa niedostępność okołopółnocna (Inteligo chociażby)

    -=-

    W Paribas miałem w tym samym czasie różne loginy do różnych kont...
    (nie -- inny do Ćwierćbanku niż do Paribas, ale różne do samego Paribas...)

    -=-

    Nie tylko banki tak dobrze są zorganizowane...

    Kilkadziesiąt minut temu nie mogłem zlecić przelewu do ZUS -- ale
    to nie z winy mBanku lecz Orange, który nie wpuszczał ani SMSów,
    ani rozmów na mój numerek telefonu...

    Sam zaś Orange twierdzi, że nie ma strony logowania...
    (podaję login i hasło -- dostaję w odpowiedzi 404)

    Poczta przysłała mi kuriera, a w kilka godzin później wysłała
    SMSy uprzedzające ;) o wizycie kuriera... Skąd wiem, że Poczta
    nawaliła, nie Orange, skoro są problemy z odbieraniem połączeń?
    Ano na stronie Poczty są stosowne informacje -- SMSy wysłano po
    wizycie kuriera...

    Niemal cały czwartek przespałem -- mam taki tryb życia od dawna.
    Odnotowałem bez budzenia się czyjeś dobijanie się do drzwi...
    Posiadłem kocią umiejętność -- słyszę, choć śpię. Słyszę
    i podejmuję decyzje co do budzenia się... (jeśli jestem
    zbyt zmęczony -- nie słyszę)

    [może za wiele napisane -- >>podejmuję decyzję co
    do budzenia się<< -- niemal zawsze decyduję się
    na kontynuację snu...]

    BTW kuriera -- spodziewam się z Chin zamków [do karabinów?...
    albo do spodni...] i igieł do szycia... Jedno i drugie potwornie
    drogie (igły ponad 100 groszy!!!) więc gdzie tu miejsce na kuriera?...
    Igły dla ślepych... Z otwartymi uszkami... [albo dla wielbłądów,
    którym łatwoej wejść w te ucha niż w jerozolimską bramę?...]

    --