  • 1. Data: 2013-06-01 17:22:11
    Temat: Getin Bank - księgowanie, a zwrot za paliwo
    Od: c...@g...com

    W pn (27.05) dostałem z Getin kartę debetową dla kierowców, od razu ją aktywowałem i
    zatankowałem. Jednak do dzisiaj (01.06) kwota za paliwo jest tylko zablokowana, a nie
    zrealizowana.
    Oczywiście na zwrot za paliwo za maj się nie załapię?
    Ile trwa księgowanie w tym banku?

    pzdr,
    Kranu

  • 2. Data: 2013-06-01 18:18:19
    Temat: Re: Getin Bank - księgowanie, a zwrot za paliwo
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    raczej sie nie zalapiesz, wczoraj tez chcialem tankowac ale wyczytalem
    w regulaminie ze platnosc musi byc rozliczona i zaksiegowana w danym
    miesiacu.

    Ciekawe jednak czy jak otworzylem konto pare dni temu i aktywowalem
    karte a nie wykonalem obrotu 300zl to mnie obciaza oplata 9,99zl za
    maj??

  • 3. Data: 2013-06-01 19:49:11
    Od: Michał <m...@g...pl>

    W dniu 2013-06-01 18:18, sunwick pisze:> raczej sie nie zalapiesz,
> [...]
    >
    > Ciekawe jednak czy jak otworzylem konto pare dni temu i aktywowalem
    > karte a nie wykonalem obrotu 300zl to mnie obciaza oplata 9,99zl za

    Jestem w tej samej sytuacji i tez się nad tym zastanawiam ;) Szczególnie
    że jeszcze karty do konta nie otrzymałem...

    --
    pzdr,
    michal

  • 4. Data: 2013-06-01 20:20:22
    Od: c...@g...com

    W dniu sobota, 1 czerwca 2013 18:18:19 UTC+2 użytkownik sunwick napisał:
> [...]
    >

    > Ciekawe jednak czy jak otworzylem konto pare dni temu i aktywowalem
    >
    > karte a nie wykonalem obrotu 300zl to mnie obciaza oplata 9,99zl za

    Właśnie pytałem o to przy zakładaniu konta.
    Konsultantka powiedziała, że w pierwszym miesiącu się jest zwolnionym z opłaty
    miesięcznej.
    Jakby coś to mam to nagrane - skoro oni mogą nagrywać rozmowy, to ja też :)