  • Data: 2014-11-13 13:24:18
    Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
    Od: "as" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam konto w getinonline i do tej pory przymykałem oko na drobne
    niedogodności, ale ten weekend przeważył szalę.
    Płacę czynsz do 10-tego więc spokojnie chciałem zapłacić w poniedziałek
    (dzień roboczy), bo system miał działać od 7-mej rano.. Termin ten
    przesuwali kilka razy więc dopiero we wtorek 11-go listopada zleciłem
    przelew i potwierdziłem SMS-em. Jakież było moje zdziwienie gdy dziś
    (13-tego) logując się zauważyłem że przelew ma ciągle status niewykonany..
    Dużo ludzi dzwoni w sprawie problemów z logowaniem więc trochę posiedziałem
    na telefonie by w końcu dowiedzieć się, że problem jest globalny i nie
    wiadomo czy przelew w ogóle wyjdzie i kiedy wyjdzie.. Nie polecił mi
    wysyłania nowego przelewu bo on też na razie nie ma szans wyjść, a gdy
    naprawią problem to wyjdą oba, albo żaden.