  • Data: 2014-11-13 18:23:00
    Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-13 10:48, Pete pisze:

    > Też to swego czasu przechodziłem.
    > Jak nie masz kwitka od poleconego, to pozostaje tylko reklamacja.
    > U mnie jeszcze naliczali po 10PLN/miesiąc opłaty za prowadzenie rachunku.
    >
    > A dowiedziałem się, że nie zamknęli jak mnie dział windykacji zaczął
    > ścigać za 60PLN debetu na koncie.

    U mnie na rachunku 0 bo był zamknięty aż do migracji. Mam podpisane
    przez pracownika w "oddziale" pismo więc pewnie to po prostu
    (standardowy) burdel w GNB. To był rachunek zmigrowany ze starego
    Allianza więc pewnie dlatego nie widzą wypowiedzenia w systemie. Ale to
    GNB a tam mam przeboje permanentne więc jakoś szczególnie ta sytuacja
    mnie nie dziwi.