eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin Bank - bardzo dluga konserwacja › Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
  • Data: 2014-11-12 07:59:37
    Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
    Od: lolekanabolek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-11-11 20:29, m7marek pisze:
    >
    > Użytkownik "m7marek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:m3t85u$9r0$1@usenet.news.interia.pl...
    >> No i ja też stałem się ofiarą ich konsolidacji i zmiany interfejsu.
    >> Na koncie 500zł, chciałem wykonać przelew z konta na 400zł, system się
    >> wywalił, nie zdążyłem potwierdzić kodem SMS, nawet go nie dostałem.
    >> Loguję się ponownie, tym razem udało się wykonac przelew na 400zł.
    >> Po dwóch godzinach robię jeszcze przelew na 1zł i
    >> przechodzi, ale dostępne środki nagle -301zł, jakaś blokada 400zł,
    >> choć w oczekujących potwierdznia nie ma.
    >> I choć mam jeszcze 99zł nie mogę wykonać już przelewu, bo brak środków.
    >> W między czasie przychodzi zaległy SMS z kodem, już nie potrzebnym.
    >> Totalna porażka.
    >
    > naprawiło się dopiero teraz, blokada zniknęła, po paru godzinach

    a u mnie blokada jeszcze wisi, konto na minusie ciągle jest, przelew
    robiłem wczoraj przez apkę na telefonie.

    Za to totalnie zrobili syf w zdefiniowanych odbiorcach. Wykasowali
    skrócony opis odbiorcy. Mam zdefiniowane tutaj swoje rachunki w innych
    bankach i teraz nie wiem, który jest który. Wszędzie widzę tylko "imię i
    nazwisko". Szukaj teraz odpowiedniego rachunku

    --
    Pozdrawiam
    Marcin "lolekanabolek"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1