  • Data: 2014-11-11 20:34:26
    Temat: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
    Od: janek z pola <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    janek z pola wrote:

    > Tymczasem przed podpisaniem umowy w formie elektronicznej wyskakuje opis:
    >

    > W kolejnych krokach: zapoznasz się z regulaminem i umowami, dokonasz
    > wyboru sposobu dostarczania wyciągów oraz wybierzesz zgody marketingowe.
    > Powyższe kroki zaakceptujesz jednorazowym kodem autoryzacyjnym SMS.

    Jakby kogoś to interesowało, to nie trzeba klikać tej akceptacji. Ona
    wyskakuje tylko na niektórych ekranach - np. na ekranie głównym i na ekranie
    "konta" - ale np. na takim ekranie historii transakcji już nie.

    Wyobraźcie sobie, że szwankuje mi przeglądarka internetowa i jak mi raz nie
    pobrała zawartości z "ogłoszenia", to mogłem kliknąć w "rachunki". Potem po
    iluś próbach nie pobrała mi dobrze tego "rachunki" i był aktywny przycisk
    "historia". Trzeba jedynie kliknąć szybko w te opcje zanim się jednak te
    "ogłoszenia" pobiorą do końca.

    W sumie ponieważ potrzebowałem tylko historii do sprawdzenia, to na razie
    nie będę podpisywał tej nowej umowy bankowości elektronicznej.

    --
    Wysłane z pola.