  • Data: 2020-12-08 16:19:25
    Temat: Re: Generowanie obrotu na KK
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wtorek, 8 grudnia 2020 o 16:05:56 UTC+1 SERG napisał(a):

    > Oferta utrzymaniowa, którą otrzymałem podczas wypowiadania karty. 10% od
    > wszystkich transakcji wykonanych w ciągu 1 miesiąca rozliczeniowego nie
    > więcej jednak niż 200 zl.

    O, to ładnie, citek daje zwykle 10% na 3 miesiące, ale max. 100zł - choć często udaje
    się jeszcze dostać max. 50zł na kolejne 3 miesiące.
    Hmm, a od milka na kredytówkę nigdy nie dostałem nic takiego dla kredytówek.
    Dostawałem za to, i to min. 2 razy, za niewypowiadanie konta - przez 6 miesięcy 5%
    zwrotów od blika, 2% od debetówki, max. 30zł+30zł=60zł/mc.

    Z drugiej strony chciałbym mieć taki problem pod nazwą "wydanie 2k kartą w miesiąc" -
    nawet nie musiałbym wtedy dostawać moneybacku ;>

    > Co ciekawe sklep online Lidl ma zupełnie inne warunki zwrotu niż sklep
    > stacjonarny tej samej sieci i tu chyba skieruje swoje kroki. Co ważne
    > zwrot jest darmowy.
    >
    > "...Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych metod płatności,
    > jakie zostały użyte przez Klienta w transakcji, chyba że Klient wyraźnie
    > zgodzi się na inny sposób zwrotu. Sprzedawca może wstrzymać się ze
    > zwrotem płatności do czasu otrzymania zwracanego Produktu lub do czasu
    > dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które
    > zdarzenie nastąpi wcześniej..."

    A transport zwracanego towaru też darmowy?
    Czy musisz go jednak do lidla stacjonarnego przynieść osobiście?
    No i uważam z interpretacją tego tekstu - na mój gust klient może się zgodzić - albo
    może się nie zgodzić - na inny sposób zwrotu, jeśli to zaproponuje z jakiegoś powodu
    sklep.
    Ale klient nie może innego typu zwrotu zażądać "bo tak".