    From: Piotr Wiraszka <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie złapać kuny?
    Date: Mon, 30 Jun 2003 22:36:19 +0200

    Dnia Mon, 30 Jun 2003 00:12:03 +0200, "Krzysztof K. Maj"
    <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał(a):

    >Wszystko zależy, po jakim kursie kupisz euro oraz gdzie je potem
    >zamienisz na kuny.

    Tylko po co ?
    Za pierwszym razem (kiedy w obiegu była jeszcze np. marka
    niemiecka czy austracki szylling) kuny kupiłem w Polsce. I
    się naciąłem :) Potem to już tylko trochę euro i kk.
    Chorwacja (jeździmy do Pulje) jest dziwnym krajem - uznają
    wszystkie waluty (oprócz naszego dawnego bloku), więc bramka
    na autostradzie, budka z lodami, nawet babcia z owocami na
    wiejskim targu - przyjmą każdą walutę. Często była tam nawet
    tabliczka z przelicznikami i cenami w różnych walutach,
    liczonych według tego samego kursu ichniego banku.
    A tak poza tematem -:) - najbardziej podobał mi się pewien
    wiejski targ i babcia koło 70. Kupiłem owoce i problem - kun
    mi zabrakło. Ale mam dolary i euro, tylko gdzie to na wsi
    wymienić ? A babcia wyciąga kalkulator i łamaną niemczyzną
    mówi że nie ma problemu, przeliczy według kursu bankowego.
    Czy to jest normalny kraj ?
    ukłony