    From: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie złapać kuny?
    Date: Mon, 30 Jun 2003 00:12:03 +0200

    corner <c...@i...pl> napisał w
    news:bdn810$6g8$1@nemesis.news.tpi.pl:

> [...]

    Prawdę mówiąc, też nie widzę takiej możliwości. Jeśli kurs w banku jest
    zawsze bardziej niekorzystny niż w kantorze, to nie widzę możliwości,
    żeby przy dwukrotnym przewalutowaniu oraz naliczeniu prowizji dwóch
    banków, mogło wypaść KK taniej niż gotówką.
    Wszystko zależy, po jakim kursie kupisz euro oraz gdzie je potem
    zamienisz na kuny. Zobacz na Interii kursy walut w kantorach: widełki
    dla euro są od 3 do 18 groszy, zależnie od kantoru.

    > O, już wiem o czym obaj bredzimy ;-). Znajomy mówi, że mu to lepiej
    > wyjdzie, bo wymieni euro na poczcie, gdzie nie zostanie mu pobrana
    > prowizja - i jak to teraz wygląda?

    W Chorwacji prywatne kantory przy wymianie też nie biorą prowizji.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)