    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gdzie zaparkować oszczędności?
    Date: Sun, 4 Feb 2018 16:27:16 +0100

    news:1ll5yp417zlsp.ax8muzmbnz3i$.dlg@40tude.net...
> [...]

    Z dolarem nie wiadomo, Trump chce silnego dolara... w przyszłości,
    Mnuchin (sekretarz skarbu) cieszy się z osłabienia.

    > Mowisz, ze zlotowka tak spadnie ?
    > A jak sie umocni ?

    Rok temu było w zasadzie pewne: EUR/USD pójdzie do góry.
    Jednyme obok wojny z terroryzmem co Trump i Merkel po spotkaniu stwierdzili
    zgodnie to że dolar jest za mocny do euro.
    PLN bardziej podąża za EUR niż USD. Plus odreagowanie przesadnej (właściwie
    przedwczesnej) reakcji na zmianę rządów.
    Teoretycznie dopiero za ok. 1,5-2 lata powinny przyjść negatywne dla
    złotówki skutki złej zmiany (znanej też jako "dobra").
    Co wcześniej - nie mam zdania, jakiś mały spadek.

    Można poszukać czegoś opartego na LIBOR-ze USD (chwilowo ok. 1,75%).
    Chyba CA ma coś takiego ale jakieś dziwne wymogi dopłat.

    > A jak bedzie wojna w Korei ? Zloto kupic :-)

    Zapewne wzrosną i dolar i złoto, bo normalnie chodzą w przeciwne strony.

    Arek