  • Data: 2018-01-31 11:08:58
    Temat: Re: Gdzie zaparkować oszczędności?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W milku podobno teraz dają 2,7% na nowe środki do 200k - jeśli coś mi się nie
    pomieszało - procentów lepszych niż o 10% (czyli 3% max) raczej nigdzie nie
    dostaniesz (3% jest chyba na lokacie "powitalnej" przy założeniu dbNet premium -
    chyba darmowe w 2018 roku - chyba, bo miało być do końca 2017, ale dostałem jakiś
    mail reklamowy, że przedłużają - choć sens ma to najwyżej na rok, bo za rok db to już
    będzie wbk, a w żabie % leżą).