  • Data: 2003-03-04 14:39:59
    Temat: Re: Gdzie taki kredyt - juz nie mam sily...
    Od: "Piotr Strycharz" <P...@B...computerplus.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Garapich" <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> wrote in message
    news:sin66v8fqbfsdqab1dd5hjkj9hctkd26hp@4ax.com...
    > pozostało obliczył naszą zdolność i powiedział: "Państwo nawet nie
    > mają po co się starać, bo i tak nie mają szas dostac kredytu z Kasy
    > Mieszkaniowej". Dowidzenia.

    Chwila, moment. Co to za argumenty ? Ja wiem, że bank nie musi podawać
    dlaczego odrzucił wniosek, ale wg mnie spokojnie powinni przynajmniej w
    zarysach powiedzieć, co im sie nie spodobało. Np.: "spłaca Pan kredyt o
    wysokości X, to Pana zdolność kredytowa maleje o X*130%", albo "nie bierzemy
    pod uwagę umów o dzieło", itp...
    Chyba za szybko się poddałeś.

    Piotr.