  • Data: 2003-03-05 08:34:20
    Temat: Re: Gdzie taki kredyt - juz nie mam sily...
    Od: Andrzej Garapich <gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 3 Mar 2003 16:34:04 +0100, KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>
    pisze:

    >Mistrzu, lec na Rondo Kotlarskie, tam cie juz lepiej potraktuja ;)
    Myślisz? Ale tam nie ma Kasy Mieszkaniowej...

    > Ja nie bylem umowiony, a mimo to kobitka poswiecila mi ponad
    > godzine i naprawde nie dala po sobie poznac, ze uwaza moje
    > pytania za glupie ;))
    Brałeś kredyt z Kasy Mieszkaniowej? Bo to ponoć jest zupełnie
    inna bajka. Centrala od KM na ul. Grodzkiej, ale stamtąd odsyłają
    do macierzystego oddziału.

    >Przy okazji mozesz zlozyc skarge na tego twardoglowego.
    Ale co to da? Ja naprawdę mam już głeboko w dupie BPH,
    robię co mogę, żeby im szargać opinię. A moją skargę
    pewnie sobie będą czytać na libacjach firmowych w KM BPH.
    --
    pozdrawiem serdecznie
    Andrzej Garapich

    Kto w młodości był socjalistą