  • 1. Data: 2004-01-22 10:37:46
    Temat: Gdzie przeniesc konto .... uciekam z ING ?
    Od: "KrzysztoF" <k.fojt@usun_to.gazeta.pl>

    Witam...
    Sprawa wyglada tak - 7 lat temu zaczalem pracowac, zalozylem
    sobie konto w (ING) Banku Slaskim. Natychmiast
    przydzielono mi tzw "debet" w wysokosci 1200 zl - tyle akurat potrzebowalem.
    Nikt nie pytal o stosunek do sluzby wojskowej itp
    Teraz .... po 7 latach bycia "ich" klientem, po 7 latach regulkarnych wplat,
    po
    ukonczeniu studiow - chcialem wziac sobie pozyczke - tak zwykla pozyczke
    na 4 lata - i co sie dowiaduje?
    "Nie moze Pan wziac - nie ma Pan uregulowanego stounku do sluzby
    wojskowej.To nic ze ukoczyl Pan studia - w kazdej chwili moga Pana zabrac na
    6 mcy"
    No tak ...nie wzieli mnie przez 7 lat, ale wezma teraz :|
    Wiec pytam Pania:
    " To moze mi zwiekszycie limit debetowy do faktycznej wysokosci 3 pensji?"
    Odpowiedz: "Ma Pan nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej - nie mozemy"
    Toc to jakas paranoja :|

    Poardzcie mi prosze.....jaki bank moglby mnie przyjac z moja historia
    rachunku i nie robic mi tego typu problemow w przyszlosci ?

    Pozdrawiam
    KrzysztoF

  • 2. Data: 2004-01-22 16:00:47
    Temat: Re: Gdzie przeniesc konto .... uciekam z ING ?
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

    > Odpowiedz: "Ma Pan nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej - nie
    mozemy"
    > Toc to jakas paranoja :|

    ale jaja w tym BŚ, a ja kiedys o malo nie bylem ich klientem. Kiedys sie
    wkurzylem na moj bank (dawniej PBK) i poszedlem do Banku Śląskeigo aby
    zapytac sie o ROR a tam panienka mnie lojalnie ostrzegala abym tego nie
    robił...:))

    Zostalem w PBK - debet zmienialem (zwiekszalem) wiele razy - nawet przed
    uregulowaniem woja..

    JerzyR

  • 3. Data: 2004-01-22 16:01:32
    Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl>

    > Zostalem w PBK - debet zmienialem (zwiekszalem) wiele razy - nawet przed
    > uregulowaniem woja..

    nie mowiac o krdycie wieosennym, jesiennym czy światecznym ..

    JerzyR

  • 4. Data: 2004-01-22 16:02:16
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "KrzysztoF" <k.fojt@usun_to.gazeta.pl> napisała:

    > Poardzcie mi prosze.....jaki bank moglby mnie przyjac z moja historia
    > rachunku i nie robic mi tego typu problemow w przyszlosci ?

    Jeśli skończyłeś studia jeszcze w zeszłym roku (a nie w tym), to przejdź
    się do WKU to przeniosą Cię automatycznie do rezerwy i nie będziesz miał
    już problemu

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 5. Data: 2004-01-22 16:04:55
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    gornik dnia 2004-01-22 17:02 napisał(a) co następuje:

    > Jeśli skończyłeś studia jeszcze w zeszłym roku (a nie w tym), to przejdź
    > się do WKU to przeniosą Cię automatycznie do rezerwy i nie będziesz miał
    > już problemu

    Za późno.

    Rozporządzenie obowiązywało do 31.12.2003r.

    Trzeba czekać na kolejne w tym roku ;)

    Marek

  • 6. Data: 2004-01-22 16:17:56
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL> napisała:

    > Za późno.
    > Rozporządzenie obowiązywało do 31.12.2003r.
    > Trzeba czekać na kolejne w tym roku ;)

    Nie szkodzi, że obowiązywało do 31.12.2003 - jeśli ktoś skończył studia do
    31.12.2003 to WKU miało obowiązek przenieść go do rezerwy. Teraz wystarczy
    pójść z książeczką po wpis.
    Inna jest sytuacja, jakby chciało się skorzystać z pozostałych możliwości
    przeniesienia do rezerwy (np. na jedynego żywiciela) - tu trzeba było
    złożyć wniosek o przeniesienie do rezerwy i faktycznie można było być
    przeniesionym tylko do końca roku.

  • 7. Data: 2004-01-22 21:47:03
    Od: "alexander" <S...@...OFF>

    > No tak ...nie wzieli mnie przez 7 lat, ale wezma teraz :|
    > Odpowiedz: "Ma Pan nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej - nie
    mozemy"

    Wybacz ze zapytam, ale w jakim Ty wieku skonczyles studia ze nawet 7 lat po
    nich moga Cie wziac do SPRu?!
    Wydaje mi sie ze w wieku 28lat automatycznie przenosza Cie do rezerwy,
    sprawdz to.
    A najlepiej idz po prostu z ksiazeczka wojskowa do wlasciwego WKu i niech
    juz przybija Ci odpowiednia pieczatke.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2004-01-22 22:04:19
    Od: "KrzysztoF" <k.fojt@usun_to.gazeta.pl>

    > Wybacz ze zapytam, ale w jakim Ty wieku skonczyles studia ze nawet 7 lat
    po
    > nich moga Cie wziac do SPRu?!

    A gdzie ja napisalem ze zaczalem pracoweac po skonczeniu studiow ?
    Studiowalem i pracowalem ....

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 9. Data: 2004-01-22 22:35:21
    Od: "alexander" <S...@...OFF>

    Użytkownik "KrzysztoF" <k.fojt@usun_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > po
    >
    > A gdzie ja napisalem ze zaczalem pracoweac po skonczeniu studiow ?
    > Studiowalem i pracowalem ....

    No faktycznie, przyjrzalem sie jeszcze raz.
    No ale to i tak nie zmienia sytuacji, jestes absolwentem to biegnij do WKU
    po odpowiednia pieczatke.

  • 10. Data: 2004-01-23 09:13:36
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    alexander wrote:

> [...]
    > nich moga Cie wziac do SPRu?!
    > Wydaje mi sie ze w wieku 28lat automatycznie przenosza Cie do rezerwy,
    A ja mam pytanie. MOże mi tu ktoś odpowie? Skąd się bierze owe 28 lat ?
    Bo zapis taki faktycznie jest, ale wtedy kiedy wojsko, się o ciebie nie
    upominało, a pismo z WKU i uzyskanie odroczenia jest już właśnie takim
    upomnieniem się. I w tej sytuacji wojsko ma 18 miesięcy. Bez względu na
    wiek. Czy może mi ktoś przytoczyć odpowiedni zapis który mówiłby, ze te
    28 lat w przypadku studenta, który juz kiedyś uzyskał odroczenie też
    obowiązuje ?

    KJ(rezerwista :-) )

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl