  • 1. Data: 2006-06-21 18:21:40
    Temat: Gdzie otrzymam taki kredyt ?
    Od: "Neo" <r...@o...pl>

    Gdzie otrzymam kredyt 15.000 zł może być w CHF gotówkowy przy dochodzie 1950
    netto zatrudnienie na czas nieokreslony w budżetówce ?
    Może ktoś jest na grupie co może sprawdzić. Wszędzie na telefon zaczynają od
    danych osobowych pesle, numery tel. pierdoły gadam przez 15 minut poczym i
    tak mówią że mogę otrzymać tylko taką kwotę która mnie niesatysfakcjonuje. A
    od drugiej strony nie chcą, żeby powiedzieć na podstawie zarobków ile mogę
    dostać. Wiem zę chociaż nie skorzystam to oni i tak przetwarzają dane i mi
    później wydzwaniają jacyś z funduszy emerytalnych i zawracają d..pę.
    Chciałbym to ominąć, może ktoś jest z banków co mógłby sprawdzić?

  • 2. Data: 2006-06-22 06:17:39
    Temat: Re: Gdzie otrzymam taki kredyt ?
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Neo porozsypywal nastepujace haczki:
    > Gdzie otrzymam kredyt 15.000 zł może być w CHF gotówkowy przy dochodzie 1950
    > netto zatrudnienie na czas nieokreslony w budżetówce ?
    Przejdz sie do doradzcy finansowego (expander, open finance) i tam zapytaj
    > Wszędzie na telefon zaczynają od danych osobowych pesle, numery tel. (...) i mi
    > później wydzwaniają jacyś z funduszy emerytalnych i zawracają d..pę.
    To im podaj bledy numer telefonu i bledny pesel
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-06-22 07:13:06
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Neo wrote:
    > Gdzie otrzymam kredyt 15.000 zł może być w CHF gotówkowy przy dochodzie 1950
    > netto zatrudnienie na czas nieokreslony w budżetówce ?
    > Może ktoś jest na grupie co może sprawdzić.

    Na stronach banków są stosowne kalkulatory i sam sobie sprawdzisz na co
    możesz liczyć.

    Karol

  • 4. Data: 2006-06-22 16:53:37
    Od: "Neo" <r...@o...pl>

    > Na stronach banków są stosowne kalkulatory i sam sobie sprawdzisz na co
    > możesz liczyć.

    Właśnie na stronach banków jest mało takich kalkulatorów, co przy podanym
    dochodzie wyliczą na ile mog wziąść kredyt. Przeważnie są takie co wyliczają
    jakie raty będę płacił.

  • 5. Data: 2006-06-22 20:38:38
    Od: "AAS" <A...@g...com>

    Neo napisał(a):
> [...]
    > później wydzwaniają jacyś z funduszy emerytalnych i zawracają d..pę.
    > Chciałbym to ominąć, może ktoś jest z banków co mógłby sprawdzić?

    Witam,
    nie wydaje mi się, żeby wszystkie banki pytały w pierwszej
    kolejności o dane osobowe. Jestem wręcz przekonany, że większość
    banków tego nie robi, chyba że dzwoniłeś do Eurobanku, Lukasa albo
    Providenta/Rapidy (ale to nie bank).
    Przy tych dochodach masz szanse dostać kredyt niezabezpieczony w tej
    wysokości w BZ WBK lub ew. hipoteczny w prawie każdym szanującym
    się banku. Jak lubisz postać w kolejce, możesz pójść do PKO BP
    (może będzie tanio, bo chyba nie mają co z kasą robić), a jeśli
    wolisz być dobrze obsłużony to sugerowałbym ING, Millenium i ... I
    chyba nie mam innych pomysłów.

    pzdr
    AASurowiec

  • 6. Data: 2006-06-23 02:19:54
    Od: "grooby" <g...@k...pl>

    > a jeśli
    > wolisz być dobrze obsłużony to sugerowałbym ING, Millenium i ... I
    > chyba nie mam innych pomysłów.
    jesli wolisz byc dobrze obsluzony to millenium omijaj szerokim lukiem.
    szczegolnie jesli bedziesz chcial cokolwiek zalatwic juz w trybie
    posprzedazowym...

  • 7. Data: 2006-06-25 20:31:29
    Od: "Victor" <b...@o...pl>

    > Gdzie otrzymam kredyt 15.000 zł może być w CHF gotówkowy przy dochodzie
    > 1950
    > netto zatrudnienie na czas nieokreslony w budżetówce ?

    Prawie wszedzie. Problemem w niektorych bankach bedzie to, ze w niektorych
    bankach wartosc minimalna kredytu wynosi np 20 tys.
    A tak z ciekawosci. Chcialbym wiedziec w jakich bankach powiedzieli Ci ze
    nie dostaniesz rownowartosci 15 tys. zl ? Bo to niemozliwe, ze jest taki
    bank. Nop chyba ze nie podales w swoim poscie wszystich Twoich obciazen
    finansowych, itp..

    Pozdrawiam
    Krzysztof Bontal
    Dom Kredytowy Notus