  • 1. Data: 2003-12-17 07:41:00
    Temat: Gdzie najlepiej kredyt na samochod?
    Od: "szulik" <e...@g...pl>

    Witam,
    mam pytanko - jak w tytule. Chodzi o kwote 20-30 tys. Ma byc Skoda, wiec czy
    najtaniej bedzie w ich VB? A moze debet przy koncie najlepiej wychodzi?
    (niestety, narazie mam konto w BZWBK)...
    Dzieki.
    Szulik

  • 2. Data: 2003-12-17 07:53:30
    Temat: Re: Gdzie najlepiej kredyt na samochod?
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szulik" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > najtaniej bedzie w ich VB? A moze debet przy koncie najlepiej wychodzi?
    > (niestety, narazie mam konto w BZWBK)...

    Spradź u nich. Zapewne nie drożej a na pewno mniej formalności.

  • 3. Data: 2003-12-17 08:48:11
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    szulik <e...@g...pl> wrote:
> [...]
    > wiec czy najtaniej bedzie w ich VB? A moze debet przy koncie
    > najlepiej wychodzi? (niestety, narazie mam konto w BZWBK)...

    Jeśli masz dyscyplinę finansową i wyjdzie Ci zdolność kredytowa, to weź
    jakikolwiek kredyt odnawialny w koncie i regularnie je zasilaj.
    Taniej, spłacasz kiedy chcesz, a bank nie kładzie łapy na Twoim aucie (co
    nie jest bez znaczenia, jakbyś chciała lub musiała sprzedać).

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-12-17 11:16:46
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

> [...]
    > Taniej, spłacasz kiedy chcesz, a bank nie kładzie łapy na Twoim aucie (co
    > nie jest bez znaczenia, jakbyś chciała lub musiała sprzedać).

    Popieram! Kredyt odnawialny w ROR można dostać z oprocentowaniem o wiele
    niższym od oprocentowania kredytów na samochód... najniższe znane mi
    oprocentowanie kredytu odnawialnego w ROR oferuje BPHPBK, Multibank, mBank -
    nie wiem jakie miesięczne wpływy na ROR możesz zadeklarować, ale kr. odnaw.
    możesz dostać przeciętnie w wysokości 3 - 6 krotności miesięcznych wpływów -
    otrzymasz go niemal od ręki jeżeli pokażesz historię rachunku na które
    wpływają twoje wynagrodzenia. W przeciwnym bank przyzna ci kredyt odnawialny
    po kilku miesiącach, pod warunkiem, że wpływają na ROR regularnie jakieś
    środki (np. tytułem wynagrodzenia itp.).
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 5. Data: 2003-12-17 11:42:05
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niższym od oprocentowania kredytów na samochód... najniższe znane mi
    > oprocentowanie kredytu odnawialnego w ROR oferuje BPHPBK, Multibank,

    Różnie z tym może być.
    Oolnie o kredyty w rachunkach i kredyty samochodowe oscylują wokół 13% plus
    prowizje.
    Trzeba spradzać konkretny bank i dilera samochodów.
    Niedawno Opel Bank (GMAC Bank) dawał kredyty bez prowizji, bez formalności
    na niecąłe 13%.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2003-12-18 00:30:58
    Od: zenek <z...@w...pl>

    > Popieram! Kredyt odnawialny w ROR można dostać z oprocentowaniem o wiele
    > niższym od oprocentowania kredytów na samochód...

    super.
    tylko żeby wziąć 20-30 kPLN limitu w ROR trzeba mieć zarobki nie niżej
    jak 4-5 kPLN netto na miesiąc.
    Powiedz mi kto z takimi zarobkami kupowałby sobie najtańszą skodę ?

  • 7. Data: 2003-12-21 05:26:00
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Użytkownik zenek napisał:

    > super.
    > tylko żeby wziąć 20-30 kPLN limitu w ROR trzeba mieć zarobki nie niżej
    > jak 4-5 kPLN netto na miesiąc.
    > Powiedz mi kto z takimi zarobkami kupowałby sobie najtańszą skodę ?

    Ktoś rozsądny

    pzdr

    Tomek