  • Data: 2018-07-26 18:04:29
    Temat: Re: Gdzie najkorzystniej ulokować 13,5mln USD?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:65feb5f1-6ba1-4826-a8d6-ef1d674fe0a5@go
    oglegroups.com...
    >Tu potwierdzenie z Bank of Amerika
    >https://zapodaj.net/0e2065788dd42.jpg.html

    A co tam robi BRE BANK ?

    >że kasa mi się nalezy.

    Hm, transfer confirmation slip, to jakby juz potwierdzenie ...

    Musze jeszcze tylko drobnej formalności dokonać czyli przelać na
    wskazane konto 800usd.
    Skąd 14,5mln pewnie ktoś zapyta?

    >j...@t...com

    Hm, serwer nie dziala, a ciekaw jestem certyfikatu ...

    >Nazwa konta: Judith .B. Ostrokrzew.

    Hm, Polka, czy translator przetlumaczyl za duzo ?
    Google podpowiada, ze to holly lub ilex ...

    >Pokwitowanie płatności zaraz wygeneruję i przesyłam do Christinki a
    >wy mi radźcie co z tym 14,5mln USD zrobić.

    Najpierw podatek zaplacic :-)

    J.