  • Data: 2002-07-14 11:07:07
    Temat: Re: Gdzie moje pieniądze?
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Sun, 14 Jul 2002 00:16:55 +0200), Wojtek
    Frabinski <w...@a...net.pl> był(a) napisał(a):

    >Jesli nie zalapaly sie na trzecia sesje to nie ma szans, wogle banku
    >zrodlowego nie opuszcza przez weekend. A deadline jest w Lukasie chyba
    >w okolicy dwunastej.

    Tylko dlaczego w takim razie Lukas je wyksięgowuje z mojego konta już
    w piątek, skoro idą dopiero w poniedziałek rano?

    >W poniedzialek kolo poludnia powinny byc w mBanku.

    Mam nadzieję, bo poniedziałek to dzień ZUSu...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)