  • 1. Data: 2003-03-06 17:29:14
    Temat: Gdzie kupic zloto?
    Od: "Wojciech Apel" <wojtek@nospaamm..sikornik.gliwice.pl>

    Ot, taki problem. Można po prostu iść do złotnika albo jubilera, ale tam
    kupuje się nie tyle złoto co jego usługę wytworzenia jakiegoś ładnego
    drobiazgu. Mnie interesuje złoto jako złoto w cenie złota a nie produkt
    jubilerski.

    W.

  • 2. Data: 2003-03-06 21:49:44
    Temat: Re: Gdzie kupic zloto?
    Od: Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl>

    Np: http://www.zloteczasy.pl/

  • 3. Data: 2003-03-06 21:55:10
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Wojciech Apel napisal(a) Thu, 6 Mar 2003 18:29:14 +0100:
> [...]
    >kupuje się nie tyle złoto co jego usługę wytworzenia jakiegoś ładnego
    >drobiazgu. Mnie interesuje złoto jako złoto w cenie złota a nie produkt

    Sa firmy zajmujace sie kupnem/sprzedaza zlota.
    Niestety nie znam polskich firm - widocznie nikt
    z duzych kapitalistow (banki) nie chce na tym zarabiac
    w Polsce.

    Zainteresuj sie kontem w e-gold.
    Szczegoly:
    http://www.wojsal.prv.pl/gpw/egold.html

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 4. Data: 2003-03-07 01:00:30
    Od: "valet" <v...@w...pl>

> [...]
    > kupuje się nie tyle złoto co jego usługę wytworzenia jakiegoś ładnego
    > drobiazgu. Mnie interesuje złoto jako złoto w cenie złota a nie produkt

    Ktos tu kiedyś pisał, że od czasu kiedy PKO BP zaprzestało dealowania tegoż
    surowca w sztabach - zajął sie tym NBP.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 5. Data: 2003-03-07 11:16:19
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Wojciech Apel" <wojtek@nospaamm..sikornik.gliwice.pl> napisał w
    wiadomości news:b480j8$tqh$1@news.polbox.pl...
> [...]
    > kupuje się nie tyle złoto co jego usługę wytworzenia jakiegoś ładnego
    > drobiazgu. Mnie interesuje złoto jako złoto w cenie złota a nie produkt

    Jak lokacyjne 100% to są bieliki w NBP
    http://www.nbp.pl/banknoty/index.html
    http://e-numizmatyka.pl/

  • 6. Data: 2003-03-08 22:00:13
    Od: "l:e:h" <l...@...pl>

    Pawel Sztabinski <p...@p...onet.pl> skribis:

    >Np: http://www.zloteczasy.pl/

    przeciez pisal ze zloto w cenie zlota a nie wyrob jubilerski :))

    --
    *************** Pozdrawiam, Leh *
    Tanie kredyty, dobre konta bankowe, *