  • 1. Data: 2003-03-06 15:18:43
    Temat: Ilość placówek Lukasa
    Od: m...@p...onet.pl

    Wczoraj sprawdzałem u Lukasa. Podawali, że mają 100 placówek. Na mieście
    przechodziłem koło tej placówki na Szewskiej we wrocku. A tam ładna wywieszka -
    od 17 marca przenosimy placówkę na Świdnicką (50 metrów od przejścia podziemnego).
    A dziś czytam u nich, że przybywają dwie nowe placówki i będą mieli w sumie 102
    placówki. Nowe placówki to ta we wrcoku na Świdnickiej, a druga w wawie.
    Czy to znaczy, że jednak zostanie Lukas na Szewskiej?

    A tak swoją drogą to czemu za wszelką cenę chcą wszyscy mieć oddziały na
    najważniejszej ulicy w mieście? We wrocku najważniejszymi ulicami są
    Piłsudskiego i Świdnicka. Lukas ma na obydwu ulicach oddziały. Ale te ulice się
    krzyżują ze sobą. Stąd też nagromadzenie oddziałów Lukasa na 3 km kwadratowe
    jest nadmierny! A co mają robić mieszkańcy Psiego Pola? Tu nie ma żadnego
    oddziału! Pustkowie i bezludzie. A na zachodzie miasta? Tak gdzieś od Astry w
    stronę Leśnicy. Też pustkowie.

  • 2. Data: 2003-03-06 15:24:51
    Temat: Re: Ilość placówek Lukasa
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

    > A co mają robić mieszkańcy Psiego Pola? Tu nie ma
    > żadnego oddziału! Pustkowie i bezludzie.

    Przeprowadzić się bliżej centrum ;) BTW, czy na Psiaku jest jakiś inny bank
    niż PKO BP?

    >A na zachodzie miasta? Tak
    > gdzieś od Astry w stronę Leśnicy. Też pustkowie.

    Koło Astry nie ma, ale jest na Legnickiej. Lukas chyba w ogóle nie planuje
    otwierania placówek na osiedlach sypialnych miast, a przecież okolice Astry
    to jedna wielka sypialnia ;))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-03-06 15:40:56
    Od: m...@p...onet.pl

    > Przeprowadzić się bliżej centrum ;) BTW, czy na Psiaku jest jakiś inny bank
    > niż PKO BP?

    Jeszcze jest BZ WBK, Integrum/BGZ, Pekaosa, BISE, Kredyt Bank, BPH PBK.
    Raiifeisen chyba jeszcze w granicach Srodmiescia (kolo mostu warszawskiego). Sa
    jeszcze SKOKI.

    Zalezy jeszcze czy Psiak to okolice mostow Trzebnickich (Rozanka, Polanka), czy
    tylko Krzywoustego, Sobieskiego i Litewska. Administracyjnie to wszystkie te
    miejsca.

  • 4. Data: 2003-03-06 16:16:41
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Użytkownik wrote:

> [...]
    > Polanka), czy tylko Krzywoustego, Sobieskiego i Litewska.
    > Administracyjnie to wszystkie te miejsca.

    Miałam na myśli raczej te trzy ostatnie ulice, które wymieniłeś ;) -
    zwłaszcza te osiedla blokowe w okolicach dworca kolejowego Wrocław-Psie Pole
    ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2003-03-06 17:16:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Koło Astry nie ma, ale jest na Legnickiej. Lukas chyba w ogóle nie planuje
    > otwierania placówek na osiedlach sypialnych miast, a przecież okolice
    Astry
    > to jedna wielka sypialnia ;))))

    Koło Hali Strzegomskiej na Muchoborze Małym jest od kilku lat i raczej nie
    narzeka na brak klientów. Z drugiej strony, jeśli nastawiają się przede
    wszystkim na dostęp przez internet, to mogą wychodzić z założenia, że w
    centrum zawsze człowiek jest co jakiś czas, więc lepiej ustawić je tam.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2003-03-08 13:36:03
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    m...@p...onet.pl wrote:

    > A tak swoją drogą to czemu za wszelką cenę chcą wszyscy mieć oddziały na
    > najważniejszej ulicy w mieście? We wrocku najważniejszymi ulicami są
    > Piłsudskiego i Świdnicka. Lukas ma na obydwu ulicach oddziały.

    Coś w tym jest, bo w Łodzi z 4 placówek, 3 są na Piotrkowskiej

    pzdr

    Tomek

  • 7. Data: 2003-03-12 09:29:57
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > wszystkim na dostęp przez internet, to mogą wychodzić z założenia, że w
    > centrum zawsze człowiek jest co jakiś czas, więc lepiej ustawić je tam.

    No włanie! Czemu nie ustawić koło Astry jakiejś placówki? Przecież to jak drugie
    miasto (nawet miał tu powstać Rynek II).

  • 8. Data: 2003-03-12 09:31:53
    Od: m...@p...onet.pl

    > Miałam na myśli raczej te trzy ostatnie ulice, które wymieniłeś ;) -
    > zwłaszcza te osiedla blokowe w okolicach dworca kolejowego Wrocław-Psie Pole
    > ;)

    To jeżeli tam, to tylko BZ WBK, Integrum i SKOK. BISE już dalej (przy cukrowni
    Sołtysowice).

  • 9. Data: 2003-03-12 21:02:32
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    > No włanie! Czemu nie ustawić koło Astry jakiejś placówki? Przecież to jak
    drugie
    > miasto (nawet miał tu powstać Rynek II).

    Mieli kamienice budować? ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Washko