  • 11. Data: 2013-04-08 17:41:15
    Temat: Re: Gdzie cashback w Zielonej Górze, BP się wypięło
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2013-04-08 08:35, omega_fan pisze:

    > Oddalo Wam Millenium za cashbacki?
    > Bo ja sie cos nie moge doliczyc....

    Mi 6 kwietnia

  • 12. Data: 2013-04-17 18:43:41
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-04-08 10:53, Kamil Jońca napisał(a):
    > Przy okazji ciekawostka:
    >
    > --8<---------------cut here---------------start------------->8---
    > Data księgowania: 2013-04-06
    > Tytuł: Nagroda w sprzedaży premiowej za platności kartą Visa Dobre Konto w03/2013
    >
    > Data księgowania: 2013-03-06
    > Tytuł: Zwrot 3% wydatków dokonanych kartąVISA DOBRE KONTO w 02/2013
    > --8<---------------cut here---------------end--------------->8---

    To ciekawe! Dla Mille moneyback z kredytówki to sprzedaż premiowa,
    a moneyback z debetówki to zwrot! Bardzo ciekawa ciekawostka! Thx!

    --
    TrzyLinie

  • 13. Data: 2013-04-17 19:01:11
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    TrzyLinie <t...@o...pl> writes:

    > To ciekawe! Dla Mille moneyback z kredytówki to sprzedaż premiowa,
    > a moneyback z debetówki to zwrot! Bardzo ciekawa ciekawostka! Thx!

    Chyba nie zrozumiałeś :)
    Obie rzeczy dotyczą Visy do dobrego konta. Tylko, że jedna z marca,
    druga z kwietnia.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/
    Chemist who falls in acid is absorbed in work.

  • 14. Data: 2013-04-17 20:35:28
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-04-17 19:01, Kamil Jońca napisał(a):

    > Chyba nie zrozumiałeś :)
    > Obie rzeczy dotyczą Visy do dobrego konta. Tylko, że jedna z marca,
    > druga z kwietnia.

    Tak. Nie zauważyłem tego. Ale jest zmiana interpretacji tego przez bank!
    TO jest właśnie ciekawe! Thx! :)

    --
    TrzyLinie