  • 1. Data: 2009-01-29 17:48:36
    Temat: Gdzie Maestro?
    Od: "RK" <b...@o...pl>

    Witam
    Po rozstaniu się z Pekao zostały mi same Visy. Niestety nie wszędzie da się
    płacić Visą (w Niemczech miałem problemy). Czy jakiś bank wydaje do konta
    internetowego kartę Maestro? Chodzi mi oczywiście o konta bezpłatne.

  • 2. Data: 2009-01-29 17:58:00
    Temat: Re: Gdzie Maestro?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "RK" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > konta internetowego kartę Maestro? Chodzi mi oczywiście o konta bezpłatne.

    Alior, BZWBK i pewnie wiele innych...

  • 3. Data: 2009-01-29 18:25:16
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Chyba BGŻ ?

    -----

  • 4. Data: 2009-01-29 19:48:33
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:glsqmt$8us$1@news.task.gda.pl...

    > Alior, BZWBK i pewnie wiele innych...

    ING także wydaje.

    mz

  • 5. Data: 2009-01-29 19:48:51
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    ING też

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-01-29 22:48:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Thu, 29 Jan 2009 18:48:36 +0100
    "RK" <b...@o...pl> wrote:

> [...]
    > da się płacić Visą (w Niemczech miałem problemy). Czy jakiś bank
    > wydaje do konta internetowego kartę Maestro? Chodzi mi oczywiście o

    Jeszcze Citi prócz tego co podali inni.

    Xenocide

  • 7. Data: 2009-01-30 09:41:24
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Sty, 18:48, "RK" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > płacić Visą (w Niemczech miałem problemy). Czy jakiś bank wydaje do konta
    > internetowego kartę Maestro? Chodzi mi oczywiście o konta bezpłatne.

    W niemczech same Maestro nic nie zmieni, bo musialoby jeszcze miec
    znaczek EC

  • 8. Data: 2009-01-30 09:44:58
    Od: "jot.be" <j...@n...onet.pl>

> [...]
    > konta internetowego kartę Maestro? Chodzi mi oczywiście o konta bezpłatne.

    I nadal będziesz miał.
    To Maestro musi być niemieckie.

  • 9. Data: 2009-01-30 10:16:46
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@g...pl>

    jot.be <j...@n...onet.pl> napisał(a):

    > To Maestro musi być niemieckie.

    No ja, aber nur fir dojcze ;)

  • 10. Data: 2009-01-30 17:32:54
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "jot.be" <j...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

    > I nadal będziesz miał.
    > To Maestro musi być niemieckie.

    Nie do końca, dużo punktów w Niemczech obsługuje Maestro, nie obsługując
    Visy i MC.
    Wiadomo, że nie jest to EC, ale dużo większa szansa jest na zapłatę kartą
    Maestro, niż jakąkolwiek inną polską kartą.